Gäst CrazyCake Skrivet 26 September 2010 Rapport Dela Skrivet 26 September 2010 Fruktis :* - Why didn't you do your homework? - My dog ate it, then my chinese neighbors ate my dog. I lol'd :D Ont:Idag har jag pärlat pärlplattor B) Gjorde en jäkla massa plattormen tyvärr så tog de svarta pärlerna slut så då gick det inge vidare, blev mycket stryka så nu gör det lagom ont i armen. Du råkar inte tända på killar också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 26 September 2010 Rapport Dela Skrivet 26 September 2010 (redigerat) Fruktis :* - Why didn't you do your homework? - My dog ate it, then my chinese neighbors ate my dog. I lol'd :D Ont:Idag har jag pärlat pärlplattor B) Gjorde en jäkla massa plattormen tyvärr så tog de svarta pärlerna slut så då gick det inge vidare, blev mycket stryka så nu gör det lagom ont i armen. Du råkar inte tända på killar också? Stfu galentårta,jag gjorde förövrigt pärlplattor med space invaders och annan retro så haha. Redigerat 27 September 2010 av xXHomerXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 27 September 2010 Rapport Dela Skrivet 27 September 2010 Fruktis :* - Why didn't you do your homework? - My dog ate it, then my chinese neighbors ate my dog. I lol'd :D Ont:Idag har jag pärlat pärlplattor B) Gjorde en jäkla massa plattormen tyvärr så tog de svarta pärlerna slut så då gick det inge vidare, blev mycket stryka så nu gör det lagom ont i armen. Du råkar inte tända på killar också? Stfu galentårta,jag gjorde förövrigt pärlplattor med space invaders och annan retro så haha. Pärlplattor kan aldrig bli manliga hur du än vänder och vrider. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 27 September 2010 Rapport Dela Skrivet 27 September 2010 (redigerat) Fruktis :* - Why didn't you do your homework? - My dog ate it, then my chinese neighbors ate my dog. I lol'd :D Ont:Idag har jag pärlat pärlplattor B) Gjorde en jäkla massa plattormen tyvärr så tog de svarta pärlerna slut så då gick det inge vidare, blev mycket stryka så nu gör det lagom ont i armen. Du råkar inte tända på killar också? Stfu galentårta,jag gjorde förövrigt pärlplattor med space invaders och annan retro så haha. Pärlplattor kan aldrig bli manliga hur du än vänder och vrider. Pärlplattor är hardcore och kärlek, jag gör sådana med klassiska spritemotiv hela tiden. Så käft. Redigerat 27 September 2010 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 27 September 2010 Rapport Dela Skrivet 27 September 2010 Fruktis :* - Why didn't you do your homework? - My dog ate it, then my chinese neighbors ate my dog. I lol'd :D Ont:Idag har jag pärlat pärlplattor B) Gjorde en jäkla massa plattormen tyvärr så tog de svarta pärlerna slut så då gick det inge vidare, blev mycket stryka så nu gör det lagom ont i armen. Du råkar inte tända på killar också? Stfu galentårta,jag gjorde förövrigt pärlplattor med space invaders och annan retro så haha. Pärlplattor kan aldrig bli manliga hur du än vänder och vrider. Pärlplattor är hardcore och kärlek, jag gör sådana med klassiska spritemotiv hela tiden. Så käft. Coolt. Solat o badat. Kollat på en o annan tjej osså ;| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 27 September 2010 Rapport Dela Skrivet 27 September 2010 ^ Semester? :o Har varit i skolan och kommit undan utskällningar för inte gjorda läxor. Nyss satt jag dock bara och vek pissavancerad origami. Som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 27 September 2010 Rapport Dela Skrivet 27 September 2010 ^ Semester? :o Har varit i skolan och kommit undan utskällningar för inte gjorda läxor. Nyss satt jag dock bara och vek pissavancerad origami. Som vanligt. Jag var faktist lite orlig över dig ;) jag har tagit det lungt idag på skolan idag och inte stressat upp mig för mycket, men ändå sett till att jag har något att göra på lektiornerna suttit och övat lite på basen, och gjort läxor :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 27 September 2010 Rapport Dela Skrivet 27 September 2010 (redigerat) Åkt buss, åkt tåg, och flygt. Ajuste- taxi också. Btw- sprunigt och gått likväl Redigerat 27 September 2010 av Lynott Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 27 September 2010 Rapport Dela Skrivet 27 September 2010 Åkt buss, åkt tåg, och flygt. Ajuste- taxi också. Btw- sprunigt och gått likväl Får man fråga var du har varit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 27 September 2010 Rapport Dela Skrivet 27 September 2010 vakna, cykla, buss, buss, skola, kvarsittning, buss, buss, cykla, spela skate 2 (nyss fått låna det), spela gta iv, gå in på fuska, skriva det här, lägga mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 27 September 2010 Rapport Dela Skrivet 27 September 2010 Har varit i skolan, halva klassen var "sjuk" så det var inte så många där... Förutom det så har jag spelat DR2 och men jag var inte med en kompis idag för alla mina kompisar är "sjuka". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 28 September 2010 Rapport Dela Skrivet 28 September 2010 ^ Semester? :o Har varit i skolan och kommit undan utskällningar för inte gjorda läxor. Nyss satt jag dock bara och vek pissavancerad origami. Som vanligt. Ja som fan. :] Soooolat, dränkt brosan några gånger och typ chillat ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.