5FJSKFJSKGJES Skrivet 18 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2010 Gick ju sådär, 26-21. Blev lite bättre till slut iaf ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 18 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2010 Varit på prao på Microshop i Umeå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 19 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2010 Prov i skolan. Kom hem. Spelat - Länge Data. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 19 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2010 Idag har jag varit i skolan,sedan kollade jag på tv och hade träning och nu har jag hållt på i två och en halvtimme med någon jävla so uppgift. /En trött Ogge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 19 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2010 Vart i skolan, hände inget speciellt utöver att jag gjorde ett prov på matten. Sedan så har jag bara chillat hemma, suttit vid datorn. Ska kolla klart på ett family guy avsnitt sedan är det sängen. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 19 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2010 Varit på prao hela dagen, missat bussen, sutte inne i ett café och pratar med en tjej som jag inte kände, tagit nästa buss som kom efter en timme, öppnat lådan till mitt Xbox 360 Slim, spelat resten av dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 19 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2010 Varit på prao 4 timmar på boa åkte hem spela dator en stund och sen spelat tv spel och nu dator igen ska snart gå och lägga mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 20 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2010 Varit på prao på Microshop i Umeå.Om jag kommer dit, kan jag få rabatt på små skivor till gamecube då :D ? Ont: är sjukt så jag vakna nyss :)= Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 20 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2010 Träffade en ny och underbar brud i plugget! =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 20 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2010 Varit på prao på Microshop i Umeå.Om jag kommer dit, kan jag få rabatt på små skivor till gamecube då :D ? Ont: är sjukt så jag vakna nyss :)= Nja, det är inte jag som står i kassan så jag kan inte göra så mycket. D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 20 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2010 Jag har pluggat IT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 20 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2010 Utvecklingssamtal i skolan. Skitroligt, som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.