Rammus Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Jätte kul ExorZ,jätte kul <_< OnT:Datan blev det efter skolan. Jag tyckte de var kul >:} ne börjar skolan 23de ;I Då är vi 2 :] Jag har sovit och varit ute och sprungit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Sov till 3 sen spelade jag BFBC2 i nån timme. åt mat och när jag kom tillbaka till datorn så va det nån som hackat mitt steam account. så jag får väl tillbaka det nån gång nästa vecka hoppas jag när support gett mig lösen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 Har varit sjuk så jag missade skolfotot. Inte för jag bryr mej, men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 Har kört lite race i Gran Turismo 4 Försöker klara en cup, så jag kan låsa upp andra tävlingar ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 Varit i skolan och fått det sämsta schemat ever,fick skåpnycklar och sånt skit med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 Varit i skolan och fått det sämsta schemat ever,fick skåpnycklar och sånt skit med.Jag tycker det är skönt med skåp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 Börjat skolan igen. Kändes gött :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 Vaknade vid 12 tiden, åt något, for på gymmet och drog underkropp, jävligt bra pass måste jag säga. Ensam hemma i helg, blir att sova mycket innan skolan ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 For och gymmade idag under tiden då atletklubben brukar vara där, ganska nice att världens näst starkaste i bänkpress för ålder och vikt var där och körde :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 For och gymmade idag under tiden då atletklubben brukar vara där, ganska nice att världens näst starkaste i bänkpress för ålder och vikt var där och körde :DVad bänkade han då? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 For och gymmade idag under tiden då atletklubben brukar vara där, ganska nice att världens näst starkaste i bänkpress för ålder och vikt var där och körde :DVad bänkade han då? :o Han uppvärmde på det de andra maxade, runt 120.Vad jag hann se att han körde som mest var 250, hans rekord ligger på 300 och han är 22-23 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Remington Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 blivit plågad med att skriva en 2sidors uppsats på engelska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.