Rammus Skrivet 26 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2010 Håller på att dygna, får driva tiden med tråkigt plugg och Bad Company 2 tills cirka kl 22:00 ungefär då det är dags att sova. Första gången? Den är oftast jobbig. Kom precis hem. Nä, gjort det ganska ofta. Bara det konstiga att man vakna 01:30, skumt... Det är konstigt, haha. Precis så jag vaknade idag. OnT: Vaknade för 2h sen! :E Ett tips är att gå och lägga dig tidigare, då går det nog asevärt mycket bättre... OnT: Idag har jag inte gjort mycket, bara sovit. Ska äta frukost nu. Grejen är den att jag går och lägger mig vid 4-5 på dagen (efter skolan).Och fan sov 9h eller något liknade, var det värsta jag varit med om. OnT: Skolkade idag för att vara med bruden ;o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 26 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2010 (redigerat) Hemma idag! Vet inte vad jag ska göra heller, kanske spela lite MW2. EDIT: Jag har varit sjuk idag. Jag vaknade klockan 07:05, somnade igen klockan 08:07, och sov till ungefär klockan tolv. Då gick jag upp o käkade lite käk och sen spelade jag lite Modern Warfare 2. Resten av dagen har jag inte gjort så mycket mer än att vila och spela. Raptomex: Bättre? :lol: Redigerat 26 Oktober 2010 av a1exander Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 26 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2010 Syftet med tråden är att sammanfatta hur sin dag har vart. Inte vad ni gör just nu eller kommer att göra. Och för att vara paragrafryttare, så bryter det mot §3. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Expert Skrivet 26 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2010 Vart i skolan, spelat lite Wii och gjort läxor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 26 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2010 varit i skolan, lämnat in en kladd på min novell som skulle varit inlämnad för ett tag sen, får till efter lovet att bli klar med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 27 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2010 Jag kom precis hem från plugget, mer har jag inte gjort. Just nu så spelar jag CS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 27 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2010 (redigerat) Var i skolan några timmar och hade matteprov. Alla rätt B) Resten av dagen och kvällen blirre nog till att spela Star Ocean eller RB eller LSD eller Fallout eller Baldur's Gate eller Bioshock eller nåt. Redigerat 27 Oktober 2010 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 27 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2010 vaknat bland massa lådor, käkat frukost, dratt en sväng med bilen med en polare, rökt en cigg, packat ner mina saker. watch out trollhättan, here i come. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 27 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2010 vaknat bland massa lådor, käkat frukost, dratt en sväng med bilen med en polare, rökt en cigg, packat ner mina saker. watch out trollhättan, here i come. We will watch the fuck up ! OnT: Åkte till praktiken vid 06.20, tapetserat hela dagen. Åkte in och hämtade ett paket med mina töjningar och var och tog hål i örat : > Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 27 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2010 vaknat bland massa lådor, käkat frukost, dratt en sväng med bilen med en polare, rökt en cigg, packat ner mina saker. watch out trollhättan, here i come. We will watch the fuck up ! OnT: Åkte till praktiken vid 06.20, tapetserat hela dagen. Åkte in och hämtade ett paket med mina töjningar och var och tog hål i örat : > langa en bild till mig? (AAAAA) :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 27 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2010 Hängt med en tjejpolare igen. Inte mkt annat efter skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 28 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2010 Sovit på konstiga tider denna vecka, och blev sjuk igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.