Vanilla Skrivet 20 November 2010 Rapport Dela Skrivet 20 November 2010 Jag har tagit det lungt idag. Jag har även spelat lite gitarr. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 20 November 2010 Rapport Dela Skrivet 20 November 2010 Bytt till vinter däck på farsans bil. Börjat plocka isär hojen för att byta kolvringar och felsöka förgasaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 20 November 2010 Rapport Dela Skrivet 20 November 2010 Varit på Winter Jam :D Vann ett par skidglasögon värda 700-800 spänn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 20 November 2010 Rapport Dela Skrivet 20 November 2010 Bio. Jackass 3D. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 21 November 2010 Rapport Dela Skrivet 21 November 2010 Vaknade från min första lucid dream evur, ganska epic. Spelat lite black ops och nu sitter jag på datorn och ska väl ta och lira lite CS eller något liknande :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 21 November 2010 Rapport Dela Skrivet 21 November 2010 Sett på TV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 22 November 2010 Rapport Dela Skrivet 22 November 2010 Bio. Jackass 3D. Chill, var den rolig? OnT: gick upp, klädde på mig, drack vatten och satte mig vid datorn och skrev detta inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 22 November 2010 Rapport Dela Skrivet 22 November 2010 Somnade efter skolan vid fem och vaknade till "Halv åtta hos mig" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 22 November 2010 Rapport Dela Skrivet 22 November 2010 Skola och pluggat till prov, bah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 22 November 2010 Rapport Dela Skrivet 22 November 2010 (redigerat) Har gjort en massa skolarbete idag (igår), bland annat matte. Och förresten.. fysatan vad jag har svårt att möta kopplingen med gasen :( (Misslyckades även flera gånger att starta bilen, men nu går det bra iaf :P) Redigerat 22 November 2010 av 3FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 23 November 2010 Rapport Dela Skrivet 23 November 2010 Har gjort en massa skolarbete idag (igår), bland annat matte. Och förresten.. fysatan vad jag har svårt att möta kopplingen med gasen :( (Misslyckades även flera gånger att starta bilen, men nu går det bra iaf :P) What? Har du bil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 23 November 2010 Rapport Dela Skrivet 23 November 2010 Nejnej, övningskörning bara. Riktigt kul men svårt :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.