GangstaLean Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Har precis kommit hem från thaiboxning, tuff träning idag och på vägen hem åt jag falafel :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 00:00-02:00 Lirade MW2 med några polare 02:00-04:00 Skulle gå och lägga mig 02:00 typ, men var typ hyper så spelade gmod 04:00-09:30 Sover 09:30-11:00 Spelar CSS 11:00-15:00 åker och badar 15:00-nu dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xagez Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 (redigerat) Inte ett piss, alla spel har blivit så tråkiga och har ingen lust att göra något alls. Har bara slösurfat, suttit och tänkt på en tjej och försökt fördrivit tiden med att köra lite Team Fortress 2 som jag inte ens tycker är kul.. Redigerat 29 Januari 2011 av Elchen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultrafuskaren Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Vaknat Spelat DS Bågskytte tävling från 12:45 till 16:30 Kom hem Lyssnar på Sabaton Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Nu när jag tänker på det har jag gjort väldigt lite. Jag har ätit frukost, ätit mat. Suttit vid fuska och sett på ett tv-program. Ajdå, måste nog göra något mer känns det som, bortslösad dag annars nästan ^^. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 varit på mc mässan kom hem nu och ska basta me mina kusiner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 30 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2011 Alkohol, behöver inte säga mer. Fast det var mer i natt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 31 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2011 Sitter på en SO-lektion, skrivet från iPhone i smyg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 31 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2011 Fram till nu: inte ett skit förutom suttit vid datorn och kollat på film. Är ledig idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamerFred Skrivet 31 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2011 Alkohol, behöver inte säga mer. Fast det var mer i natt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 31 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2011 (redigerat) Ritat :| Mött min grupp i projekt på skolan, vi ska ha ett 3D spel klart om ett par veckor. Designat några rymdskepp som vi ska använda... samt asteroider. Rastlös natt och försök till att lära mig rita manga ledde till att jag ägnade klockan 1 till 3 på morgonen med att rita Försökte mig på en människa för en gångs skull, kanske därför hon fick dom där blyga skuggorna under ögonen. Redigerat 31 Januari 2011 av fishmaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 31 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2011 Sitter på en SO-lektion, skrivet från iPhone i smyg.Men hur tråkig får man vara, att gå in på fuska.se på mobilen. XD Fick studiebidrag idag, så jag åkte och klippte mig och gick och käkade Kebabtallrik sen.Annars så har man gått i skolan som vanligt och tråkat ihjäl sig nästan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.