Manga Master Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Skrivet 12 Maj 2004 det här är riktigt störande! nån gör en avatar så blir det så här: SNYGG! Tack! instämmer! den var ju rå! tackar allihopa! ingen orsak! jag vet :D Det är ju störande! helt spammat inlägg blir det ju då! Kan ni inte lägga till detta som en regel? Att detta ska bli förbjudet? Citera
Gäst Soffan Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Skrivet 12 Maj 2004 Men varför det?? Det vore tråkigt annars (Enligt min åsikt). Skaparen av bilden blir lite uppmuntrad och stolt av sin bild om han/hon får beröm! Citera
Manga Master Skrivet 12 Maj 2004 Författare Rapport Skrivet 12 Maj 2004 Men varför det?? Det vore tråkigt annars (Enligt min åsikt). Skaparen av bilden blir lite uppmuntrad och stolt av sin bild om han/hon får beröm! Och de som inte får nån berömm måste se på när alla andra gör snygga avatarer medans en egen ligger sist! Jag ser typ avatar trådar med 13 sidor ibland! då säger jag WOW måste kolla in de snygga avatarerna så står det bara massor av SNYYYYGGGGGGG!!!!!!!! TACK! oj oj oj! et ser ju ut som ett "Q" :S typ 11 ½ sidor är sån och 1½ är avatarer! Citera
Gäst Golden Star Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Skrivet 13 Maj 2004 den som gör avatarn blir ju bara glad när någon skriver såna bra saker ju!inget fel med det... <_< Citera
Manga Master Skrivet 13 Maj 2004 Författare Rapport Skrivet 13 Maj 2004 Men det spammar sönder tråden. exakt!Det står avatar tävling inte spam tävling! 90 % = spam 10 % = avatarer Citera
Rullis Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Skrivet 13 Maj 2004 Man kan säga att han kan ändra något isf. men ni har har.när jag såg knuckles tråd.Där drog jag ner en sida och det var 3 avatarer.och en sida består av 15 inlägg..resten var typ snygg,w0w m.m Och knux själv hade sagt vem som ledde en gång. Citera
Gäst Golden Star Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Skrivet 13 Maj 2004 jag tycker att bara dem som gör avatrer får skriva så, dem andra som inte gör ngt ska inte heller skriva! <_< Citera
pollenallergi Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Skrivet 13 Maj 2004 Jag tycker att ingen ska skriva t.ex SNYGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Utan ta det på PM med en som har gjort det istället Citera
Gäst Soffan Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Skrivet 13 Maj 2004 Jaja men jag tycker iallafall inte att man ska ha det som en regel! Om någon ny skrev så och fick en varning då minskar ju chanserna att det kommer fler medlemmar! Citera
Mezox Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Skrivet 13 Maj 2004 Asså, det är bra med en gång men några skriver SNYGG!!!!!!!! sen skriver någon annan Men texten syns inte ... Ja, men bakgrunden är bra.... Det är onödigt. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.