OOME Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 (redigerat) Hej tänkte kolla lite med folket från fuska.se! Om ni är intresserad av att få tillgång till en ventrilo. Driver en ventrilo server (100mbit, 24/7) som heter Kristinehamns Ventrilo. Om några är intresserade och vill samla lite folk, så fixar jag en kanal under fuska.se och lite kanaler under den. Men vill höra lite först vad folk säger. OBS, inga priv rum. Svara här, och skicka PM ifall ni vill ha IP. Får jag godkännande av en moderator att reklama ut IP:et i tråden så gör jag det. [EDIT] Ni får vara med och bestämma hur allt ska se. Kanalerna etc.. Redigerat 22 Augusti 2010 av Page Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 (redigerat) Skickar PM på direkten..:) EDIT: Du ville höra vad folk säger, detta är la det ända som saknas? Fuska har ju allt annat som behövs. Redigerat 22 Augusti 2010 av ZnK Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Vi har ju en IRC-kanal, så varför inte en vent också? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Fanns det inte en Fuska.se-vent back in the old days? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Låter bra! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Låter ju fint, men jag tror nog ventrilon inte skulle bli så aktiv precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Låter najs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OOME Skrivet 22 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Härligt, verkar få positiv respons iaf. Några har redan fått IP via PM. Men, hur ska kanalerna se ut etc? Ni får vara med och bestämma, jag kan ju också bara utöka alla kanaler i själva hela vent. Men det är väll bättre med en egen fuska.se kanal och under kanaler så man fattar att det är folk just ifrån fuska.se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Låter ju fint, men jag tror nog ventrilon inte skulle bli så aktiv precis.Varför tror du inte det? Rum? Lägg upp några bara och skriv: Fuska.se - Public #1 Och sedan gör du 10 stycken sådana? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Fanns det inte en Fuska.se-vent back in the old days? :P Yup, typ 3 pers online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Jag skulle gärna vilja ha infon skickad :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Fanns det inte en Fuska.se-vent back in the old days? :P Yup, typ 3 pers online. Den som jag hostade var det full rulle i hela tiden. Vet dock inte om det bara var fuska.se'are som joinade eller om det var massa randoms. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.