fishmaster Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 Okej, har aldrig lyssnat på dem. "Sämsta låten du har hört" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 Allt av Justin bieber speciellt Baby skitet. Nuff' said. Bästa clippet någonsin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 Quick summary av mina grejjer då. Megadeth Nä nu jävlar ska jag ha en förklaring. V-Ä-R-D-E-L-Ö-S-T J-Ä-V-L-A O-L-J-U-D . NUFF' ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 2 September 2010 Rapport Dela Skrivet 2 September 2010 Quick summary av mina grejjer då. Megadeth Nä nu jävlar ska jag ha en förklaring. V-Ä-R-D-E-L-Ö-S-T J-Ä-V-L-A O-L-J-U-D . NUFF' ? Utveckla. Megadeth har fyndiga texter och instrumentellt imponerande låtar, helt utan growling eller andra styggelser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 2 September 2010 Rapport Dela Skrivet 2 September 2010 Jag är inget vidare fan av deras musik, jag tycker inte det låter bra någonstans som faktiskt Metallica gör (samma genre I think? iofs bhöver musiken inte låta likadant tho) även om Metallica inte ligger högt upp på min bra-lista. + Att jag associerar dem lite grann med Member D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 2 September 2010 Rapport Dela Skrivet 2 September 2010 Jag är inget vidare fan av deras musik, jag tycker inte det låter bra någonstans som faktiskt Metallica gör (samma genre I think? iofs bhöver musiken inte låta likadant tho) även om Metallica inte ligger högt upp på min bra-lista. + Att jag associerar dem lite grann med Member D: Man skulle nog kunna kalla Megadeth för Thrash Metal, ja. Och Member har väl ingenting med saken att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sykeltjuv Skrivet 2 September 2010 Rapport Dela Skrivet 2 September 2010 valfri låt av lady gaga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 2 September 2010 Rapport Dela Skrivet 2 September 2010 Okej, har aldrig lyssnat på dem. "Sämsta låten du har hört" "Fast nu var det ju inte jag som nämnde Megadeth, jag bara frågade om de var Death Metal". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 2 September 2010 Rapport Dela Skrivet 2 September 2010 Metallica är ren skit. Megadeth är väl nästan bara ren skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 2 September 2010 Rapport Dela Skrivet 2 September 2010 Black Eyed Peas - I Gotta feeling Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 2 September 2010 Rapport Dela Skrivet 2 September 2010 scatman john var fan ett geni, nuff saidSCAP DA BOP DA BOO DI BOO!!!!!! Nu är jag oxå ett geni!!!!!! "å nej, du fick mig" snorunge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slan Skrivet 2 September 2010 Rapport Dela Skrivet 2 September 2010 scatman john var fan ett geni, nuff said Ontopic: hatar muse. OnTopic: Muse pwnar allt (speciellt dej för du e största pundarn)... Ohhhh, sicken diss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.