Hoppa till innehåll

Pinsammaste Ni Vart Med Om?


LOLOL
 Dela

Rekommendera inlägg

^^När jag bytte om på HM gång så öppnar en slarvig kille när jag bara står i trosor. Iförsig var jag kanske bara tolv och inte så... hur säger man? "Känslig mot att visa sin kropp".

Men whatever. Det var inte speciellt roligt... inte jättepinsamt, men roligt var det inte.

Redigerat av Layton
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 188
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Hände för typ en månad sedan.

Jag stog i matkön i skolan, det var hamburgare.

I matsalen när man ska ketchup så ska man trycka ner någon sak så det sprutar ketchup, jag tryckte, inget hände. Jag tryckte hårdare, ingenting. Sen slog jag till den och det sprutade ketchup överallt. I mitt hår, på ansiktet, på tröjan, till och med på killen som stod före mig i kön.

Jag tog snabbt lite papper och torkade bort allting och hoppades att ingen såg något, förutom killen som stod före mig i kön. Jag sa förlåt till honom och han sa att det var lugnt.

Redigerat av 360Xbox
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag och några andra skulle visa oss tuffa inför några grymt snygga tjejer. Vi alla skulle precis börja stegra med mopeden när den längst fram tappar greppet om styret och ramlar, det var då jag och två andra bakom som körde in i denna person framför. Så, det slutade med att vi låg fyra killar och fyra mopeder i en enda hög. Tjejerna skakade på huvudet och gick därifrån.

 

Sedan dess gick aldrig mopeden som den skulle igen, var i rätt så hög fart som vi ramlade i, ca 70 km/h. :(

Redigerat av Ezlo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
  • 2 månader senare...

Haha min pinsammaste händelse måste ha varit då jag hade sex med mitt ex och jag satt gränsle över honom med mina nedre regioner på hans ansike. Helt naken med brösten vända mot dörren....då helt plötsligt dörren öppnas på vid gavel och där står hans mormor och hans mamma! Jag tror jag dog då...

 

Slå den om ni kan!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

det pinsammaste för mig hände igår rätt kul faktiskt :D. Jo på sista lektionen speladevi dataspelet backpacker3 o då fick vi en fråga om vad lucky luke har i munnen alternativen var

 

1 Cigarr

 

2 Tandpetare

 

3 Grässtrå

 

Dum som jag var sa jag att jag var 100% säker på alternativet grästrå. Men vad jag inte visste var att dom syftade på otecknade lucky luke. Så mitt svar blev fel o alla i min klass hade redan gissat på cigarr o jag var den enda som gissade på grässtrå eftersom jag tänkte på serierna o dom teckande filmerna om honom. :lol:

 

Så min lärare klickade på svaret grässtrå o tryckte ok o då var det fel svar rätta svaret var som alla i min klass gissade cigarr :lol:

Redigerat av Lillskiten2
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 månader senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...