Hoppa till innehåll

Pinsammaste Ni Vart Med Om?


LOLOL
 Dela

Rekommendera inlägg

Min kille kom oplanerat hem till mig när jag inte var där för att lämna en present. Det var ju kul och gulligt men också hemskt pinsamt då jag upptäckte att det låg en trosa med en blodig binda på golvet i röran!!!

 

Kan du förklara för mig, varför man lämnar en blodig, illaluktande binda, på golvet och går ut?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 188
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

har väll hänt lite pinsamma stunder i livet t,e,x kompisar kollar igenom ens webb historik.Fast det värsta var när jag hade idrott och glömt kläder och var tvungen att låna det enda som fanns var korta blå shorts och en tajt gul tröja.Jag kan inte beskriva hur sexiga mina håriga ben var i korta shorts XD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Måste ha varit när vi tältade på skolparkeringen, sista dagen i skolan. Då fick vi en idé och stack in i bara kalsonger på skolan. Annars måste det ha varit när jag var på badhus med klassen och lyckades få nå riktigt ståfräs i bastun (Utan badbrallor och handduk).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Släppt mig i klassrummet minst 3 gånger.

 

2. I 4:an när jag och en klassen precis hade kommit ut från dushen öppnade en av killarna dörren(på skoj) och några tjejer gick förbi och min kompis skriker som en tjej.

 

3. Skulle slakta The Ancients på Diablo 2 Lord of Destruction med min Sorcress typ i lvl 30-34 någon gång i lågstadet. Men det gick åt helvete. Jag dog så mycket och blev så irriterad och arg att jag till och med började lipa. :huh:

Och min kompis satt bredvid nästan hela tiden.

Redigerat av Patrickmannen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En kompis till mig skulle "strippa" sen så var en annan av mina kompis kvick att ta hans tröja och lägga den i en toa som han hade pissat i, så sen så stack ju tröjan piss. Sen så vart han så sur och skulle gå hem, fast han ville inte gå hem ensam, för då sa han att han skulle skämma ut sig, alltså för att visa sen mage (han var dock också lite fet), så jag fick följa med han hem och massor med folk kollade på oss. >.<

 

Don't strip at anothers peoples home, kids. =P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skulle ladda ner lite filer ifrån en kompis via teamviewer igår, där jag också kan se hans skärm. Dock tog det väldigt lång tid att ladda ner filerna och jag bad honom ha på datorn under natten. Jag var vaken lite längre än honom och han sa Godnatt. Efter en stund kollade jag på nedladdningshastigheten och den var ynka 5 kB/s och jag undrade vad som var fatt. Tänkte skriva och fråga ifall han var kvar, men kom på att jag kunde se hans skärm, så jag öppnade teamviewer och jodå, nog har han redtube uppe allt... Skrattade ett bra tag där. Dock vet han inte om att jag såg det :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skulle ladda ner lite filer ifrån en kompis via teamviewer igår, där jag också kan se hans skärm. Dock tog det väldigt lång tid att ladda ner filerna och jag bad honom ha på datorn under natten. Jag var vaken lite längre än honom och han sa Godnatt. Efter en stund kollade jag på nedladdningshastigheten och den var ynka 5 kB/s och jag undrade vad som var fatt. Tänkte skriva och fråga ifall han var kvar, men kom på att jag kunde se hans skärm, så jag öppnade teamviewer och jodå, nog har han redtube uppe allt... Skrattade ett bra tag där. Dock vet han inte om att jag såg det :P

det var väll inte pinsamt för dig?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...