Hoppa till innehåll

Pinsammaste Ni Vart Med Om?


LOLOL
 Dela

Rekommendera inlägg

Det pinsammaste som jag kan komma på nu hände idag.

 

Det var Fysik men jag var helt säker på att det var Kemi så jag fick hela klassen att byta till Kemiböckerna.

Och när lektionen började så var det Fysik och alla+ läraren blev riktigt sura :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 188
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 2 veckor senare...

1. Gick i 5:an när detta hände. Jag och några kompisar hoppade in i några buskar och efter typ 5-6 hopp sliter en hård pinne upp typ 1dm brett och 1dm högt hål i min byxa.

 

2. Gick i 3:an när detta hände. Hade glömt låsa dörren på toa och lite senare kommer en tjej som var väldigt kär i mig som öppnade dörren, och där utanför såg man väldigt många personer som råglodde.

 

3. Cyklade nån gång förra året på sommaren och råkade ramla för att stänkskärmen gick sönder och typ sprängdes i flera bitar vid en affär på parkeringen som inte direkt var tom med personer.

Redigerat av JePPe9
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

HAHAHA En Elev i min skola gjorde en pinsam sak idag xD

 

När vi hade lagat Äggtoddy på Våran Lektion som heter enkla maträtter.

 

Så sa En som hette Natalie att det smakade bajs.

 

Då sa den andra eleven att då vill jag inte ha nånting. och vi andra bara Suck och vi sa till henne

(som inte skulle ha nåt) men hon skulle fortfarande inte ha nåt.

 

För hon påstod att bara för att Nathalie sagt att det smakade bajs så skulle den eleven inte ha nånting.

 

Då blev vi alla såhär som bilden visar.

untitled.bmp

Redigerat av CharlesIngvar
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

HAHAHA En Elev i min skola gjorde en pinsam sak idag xD

 

När vi hade lagat Äggtoddy på Våran Lektion som heter enkla maträtter. Så sa En som hette Natalie att det smakade bajs. Då sa den andra eleven att då vill jag inte ha nånting och vi andra bara Suck och vi sa till henne

(som inte skulle ha nåt) att det var ett skämt men hon skulle ändå inte ha hahaha snacka om att hon gjorde bort sig xD

Tror du att du skulle kunna korta ner meningen lite för det blir väldigt svårt att läsa när du skriver så lågnt plus att du bara använder punkt en gång. Använd gärna skiljetecken också så blir det ännu mer läsbart för jag fattade inte riktigt så om du skulle kunna korta ner eller sätta skiljetecken så skulle det vara bättre för oss alla. ;)

Redigerat av Majvor
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tror du att du skulle kunna korta ner meningen lite för det blir väldigt svårt att läsa när du skriver så lågnt plus att du bara använder punkt en gång. Använd gärna skiljetecken också så blir det ännu mer läsbart för jag fattade inte riktigt så om du skulle kunna korta ner eller sätta skiljetecken så skulle det vara bättre för oss alla. ;)

Jag förstod iaf vad han menade.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 1 månad senare...

HAHAHA. En elev i min skola gjorde en pinsam sak idag!

 

När vi hade lagat Äggtoddy på våran lektion som heter enkla maträtter, så sa en som heter Natalie att det smakade bajs.

Då sa den andra eleven att den inte vill ha någonting. Och vi andra bara suckade och vi sa till henne (som inte skulle ha något) men hon skulle fortfarande inte ha något.

För hon påstod att bara för att Nathalie sagt att det smakade bajs så skulle den eleven inte ha någonting

 

Översatte det så gott jag kunde.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 4 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...