Hoppa till innehåll

Speldator, Tips Tack?


Distinction
 Dela

Rekommendera inlägg

var får du 35 lax ifrån? Sen är väl Alienware ganska överskattat? När du själv kan bygga dig en för 9-15K som är bättre.

 

Spar man så har man..

 

ja det är sant. Men han menade. N ä r d u s j ä l v k a n b y g g a d i g e n f ö r 9 - 1 5 K s o m ä r b ä t t r e .

När du skriver med stora bokstäver så förstår vi mycket bättre.

idiot.

mellanslag är underskattat :)

 

klarar mig med en 2ghz celeron, och 1gb ram för en cs server

 

Detta handlar dock inte om en cs server utan om ifall en alienware är värd pengarna.

 

hehe fel tråd, sorry, men jag skulle säkert ha en om de inte var minst 10k i överpris

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

var får du 35 lax ifrån? Sen är väl Alienware ganska överskattat? När du själv kan bygga dig en för 9-15K som är bättre.

 

Spar man så har man..

 

Aha så du har sparat så mycket för att slänga bort det på en till priset värdelös dator?

Pffh, slängde ihop bland det värsta du kan få för den slanten.

Ge resterande 4k till stackaren som betalar elräkningen. http://data.fuskbugg.se/skogsturken/3way480sli.png

 

Låter Lovande

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Köp en för 15k sedan så kan du köpa dig en ny skärm, mus, tangentbord m.m istället

har redan tillräckligt bra tillbehöver... men jag vill inte ha en EN kärnig 1.8gz dator med 700mhz i RAM......

med värdens dåligaste grafikkort.

Redigerat av alexanderice
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Köp en för 15k sedan så kan du köpa dig en ny skärm, mus, tangentbord m.m istället

har redan tillräckligt bra tillbehöver... men jag vill inte ha en EN kärnig 1.8gz dator med 700mhz i RAM......

med värdens dåligaste grafikkort.

 

är det någon som har sagt det eller? 15 räcker bra till en speldator. allt över känns overkill. med typ 4 st GTX 480 SLI

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Köp en för 15k sedan så kan du köpa dig en ny skärm, mus, tangentbord m.m istället

har redan tillräckligt bra tillbehöver... men jag vill inte ha en EN kärnig 1.8gz dator med 700mhz i RAM......

med värdens dåligaste grafikkort.

 

För 15k får du en riktigt grym speldator! Sen kan du uppgradera den om några år när det behövs. Redigerat av ReMemberMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...