majskolv Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 var får du 35 lax ifrån? Sen är väl Alienware ganska överskattat? När du själv kan bygga dig en för 9-15K som är bättre. Spar man så har man.. ja det är sant. Men han menade. N ä r d u s j ä l v k a n b y g g a d i g e n f ö r 9 - 1 5 K s o m ä r b ä t t r e . När du skriver med stora bokstäver så förstår vi mycket bättre. idiot. mellanslag är underskattat :) klarar mig med en 2ghz celeron, och 1gb ram för en cs server Detta handlar dock inte om en cs server utan om ifall en alienware är värd pengarna. hehe fel tråd, sorry, men jag skulle säkert ha en om de inte var minst 10k i överpris Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 25 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2010 var får du 35 lax ifrån? Sen är väl Alienware ganska överskattat? När du själv kan bygga dig en för 9-15K som är bättre. Spar man så har man.. Aha så du har sparat så mycket för att slänga bort det på en till priset värdelös dator? Pffh, slängde ihop bland det värsta du kan få för den slanten. Ge resterande 4k till stackaren som betalar elräkningen. http://data.fuskbugg.se/skogsturken/3way480sli.png Låter Lovande Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 27 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2010 Köp förhelvete inte en så dyr dator. En dator för 10 000-15 000 kommer duga till alla spel du kan tänkas spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 27 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2010 Räcker att köpa en för 9k Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pong218 Skrivet 27 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2010 Köp en för 15k sedan så kan du köpa dig en ny skärm, mus, tangentbord m.m istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 1 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 (redigerat) Köp en för 15k sedan så kan du köpa dig en ny skärm, mus, tangentbord m.m istället har redan tillräckligt bra tillbehöver... men jag vill inte ha en EN kärnig 1.8gz dator med 700mhz i RAM...... med värdens dåligaste grafikkort. Redigerat 1 September 2010 av alexanderice Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 Köp en för 15k sedan så kan du köpa dig en ny skärm, mus, tangentbord m.m istället har redan tillräckligt bra tillbehöver... men jag vill inte ha en EN kärnig 1.8gz dator med 700mhz i RAM...... med värdens dåligaste grafikkort. är det någon som har sagt det eller? 15 räcker bra till en speldator. allt över känns overkill. med typ 4 st GTX 480 SLI Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 (redigerat) Köp en för 15k sedan så kan du köpa dig en ny skärm, mus, tangentbord m.m istället har redan tillräckligt bra tillbehöver... men jag vill inte ha en EN kärnig 1.8gz dator med 700mhz i RAM...... med värdens dåligaste grafikkort. För 15k får du en riktigt grym speldator! Sen kan du uppgradera den om några år när det behövs. Redigerat 1 September 2010 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst juniorjesper Skrivet 5 September 2010 Rapport Dela Skrivet 5 September 2010 Men kan ni inte bygga ihop en dator till han med 4x gtx 480 då. Han vill ju ha en riktigt bra dator inte någon för 15k. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sykeltjuv Skrivet 5 September 2010 Rapport Dela Skrivet 5 September 2010 fattae inte riktgt hur du kan ha 35.000 jag har inte köpt något på 5 fem år (igår beställde jag en ny dator) och jag fick ihop 9 k Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.