Extra Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 Hej var riktigt rastlös så tänkte fråga om vad jag kan göra med min xbox. Den har rätt kernel number för att kunna bli JTAGad, kan i princip göra vad jag vill med den eftersom den bara ligger och skräpar i en låda. Så ge förslag vad jag kan göra med den :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 Bygg ihop den och stoppa den i mikron, lägg sedan upp på Youtube. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Extra Skrivet 24 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 Bygg ihop den och stoppa den i mikron, lägg sedan upp på Youtube.Haha, kanske det men har 3st xboxar till på lager jag kan hitta på nåt med :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 Bygg ihop den och stoppa den i mikron, lägg sedan upp på Youtube.Rubrik: "How to fix RROD!" :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 Bygg ihop den och stoppa den i mikron, lägg sedan upp på Youtube.Rubrik: "How to fix RROD!" :D snarare "How to fix RROD PERMANENT! WORKS!" :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Extra Skrivet 25 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2010 Kanske gör det där med mikron :P Funderar på att bygga en egen låda till den och mojligtvis köra JTAG på den, skalet tänkte jag använda till och bygga en HTPC som jag såg i en tidigare tråd :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 25 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2010 Kanske gör det där med mikron :P Funderar på att bygga en egen låda till den och mojligtvis köra JTAG på den, skalet tänkte jag använda till och bygga en HTPC som jag såg i en tidigare tråd :)släng in den i ett PS3 skal, sen gör du en video och sätter i en skiva och skriver som titel "PS3 RUNS XBOX 360 DISCS!!!!" :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 25 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2010 Kanske gör det där med mikron :P Funderar på att bygga en egen låda till den och mojligtvis köra JTAG på den, skalet tänkte jag använda till och bygga en HTPC som jag såg i en tidigare tråd :)släng in den i ett PS3 skal, sen gör du en video och sätter i en skiva och skriver som titel "PS3 RUNS XBOX 360 DISCS!!!!" :D Haha, det skulle vara nice! Men tveksamt om delarna passar, eller? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Extra Skrivet 25 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2010 Kanske gör det där med mikron :P Funderar på att bygga en egen låda till den och mojligtvis köra JTAG på den, skalet tänkte jag använda till och bygga en HTPC som jag såg i en tidigare tråd :) släng in den i ett PS3 skal, sen gör du en video och sätter i en skiva och skriver som titel "PS3 RUNS XBOX 360 DISCS!!!!" :D Haha, det skulle vara nice! Men tveksamt om delarna passar, eller? :D Haha, tänkte också på att det kan va rätt knepigt att få in den i ett ps3 skal :) Haha, tänkte också på att det kan va rätt knepigt att få in den i ett ps3 skal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 25 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2010 Kanske gör det där med mikron :P Funderar på att bygga en egen låda till den och mojligtvis köra JTAG på den, skalet tänkte jag använda till och bygga en HTPC som jag såg i en tidigare tråd :) släng in den i ett PS3 skal, sen gör du en video och sätter i en skiva och skriver som titel "PS3 RUNS XBOX 360 DISCS!!!!" :D Haha, det skulle vara nice! Men tveksamt om delarna passar, eller? :D Haha, tänkte också på att det kan va rätt knepigt att få in den i ett ps3 skal :) Haha, tänkte också på att det kan va rätt knepigt att få in den i ett ps3 skal Fail, tröck du två gånger på "svara"? xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Extra Skrivet 25 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2010 Nä men råkade kopiera det eftersom jag är inne på min legend och såg inte det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 28 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2010 (redigerat) Bygg in den i tv:en, eller byt ut chassit mot en låda :) . Redigerat 28 Augusti 2010 av Maximate Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.