Hoppa till innehåll

Förslag Om Xbox

Extra

Rekommendera inlägg

Hej var riktigt rastlös så tänkte fråga om vad jag kan göra med min xbox. Den har rätt kernel number för att kunna bli JTAGad, kan i princip göra vad jag vill med den eftersom den bara ligger och skräpar i en låda.

Så ge förslag vad jag kan göra med den :)

post-77477-1282670457_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kanske gör det där med mikron :P Funderar på att bygga en egen låda till den och mojligtvis köra JTAG på den, skalet tänkte jag använda till och bygga en HTPC som jag såg i en tidigare tråd :)

släng in den i ett PS3 skal, sen gör du en video och sätter i en skiva och skriver som titel "PS3 RUNS XBOX 360 DISCS!!!!" :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kanske gör det där med mikron :P Funderar på att bygga en egen låda till den och mojligtvis köra JTAG på den, skalet tänkte jag använda till och bygga en HTPC som jag såg i en tidigare tråd :)

släng in den i ett PS3 skal, sen gör du en video och sätter i en skiva och skriver som titel "PS3 RUNS XBOX 360 DISCS!!!!" :D

Haha, det skulle vara nice! Men tveksamt om delarna passar, eller? :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Haha, tänkte också på att det kan va rätt knepigt att få in den i ett ps3 skal :)

Haha, tänkte också på att det kan va rätt knepigt att få in den i ett ps3 skal

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Haha, tänkte också på att det kan va rätt knepigt att få in den i ett ps3 skal :)

Haha, tänkte också på att det kan va rätt knepigt att få in den i ett ps3 skal

Fail, tröck du två gånger på "svara"? xD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...