Raptomex Skrivet 29 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2010 Dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 29 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2010 För er som såg den på svenska, är det samma röster? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 29 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2010 För er som såg den på svenska, är det samma röster?Hur ska det kunna vara samma röst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 29 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2010 För er som såg den på svenska, är det samma röster?Det var i alla fall inte budget-dubbat, om man säger så. Har sett både på engelska och svenska, rösterna är ganska lika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slan Skrivet 29 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2010 Jag gillade den :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 30 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2010 För er som såg den på svenska, är det samma röster?Nej, det är inte Björn Skifs på Woody längre :( . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 30 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2010 För er som såg den på svenska, är det samma röster?Hur ska det kunna vara samma röst? Samma som på dom andra dubbade toystory filmerna. Såg den på engelskt tal i 3D på premiären och tyckte den var okey. Men det bästa var ändå då Jonas Brothers reklamen kom upp innan filmen och alla i hela filmsalen buade. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 1 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 Saknade oxå dom gammla klassiska rösterna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 Såg den i 3d på engelska och min åsikt är att den var sämsta toy storyn nånsin hela 1ta timmen var skit sen blev det bättre mot slutet. Tips:Kolla i 2d 3d är skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 2 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2010 Såg den i 3d på engelska och min åsikt är att den var sämsta toy storyn nånsin hela 1ta timmen var skit sen blev det bättre mot slutet. Tips:Kolla i 2d 3d är skit Tipps: Se på svenska... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 2 September 2010 Rapport Dela Skrivet 2 September 2010 Såg den i 3d på engelska och min åsikt är att den var sämsta toy storyn nånsin hela 1ta timmen var skit sen blev det bättre mot slutet. Tips:Kolla i 2d 3d är skit Tipps: Se på svenska... Varför då? :rolleyes: Mycket bättre röster på engelska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 2 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2010 Såg den i 3d på engelska och min åsikt är att den var sämsta toy storyn nånsin hela 1ta timmen var skit sen blev det bättre mot slutet. Tips:Kolla i 2d 3d är skit Tipps: Se på svenska... Varför då? :rolleyes: Mycket bättre röster på engelska Påminer om gammla goda barndomstiden när man var 5 bast :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.