Fjeddo Skrivet 2 September 2010 Rapport Dela Skrivet 2 September 2010 Tjena! Jag tänkte just fråga om en invite till Lockerz, men först testade jag att gå in på sidan. Det verkar som att man inte behöver invite längre, stämmer det? Och en sak till, jag har både hört att sidan fungerar suveränt, och att det bara är fejk. Hur är det egentigen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 2 September 2010 Rapport Dela Skrivet 2 September 2010 Har ingen aning om det är fake eller inte, men det verkar ganska seriöst. Du kan få en invite om du vill, pm:a mig din mail. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 2 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2010 Man verkar inte behöva invite längre. Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 2 September 2010 Rapport Dela Skrivet 2 September 2010 Du kommer aldrig att få något ändå. Bara onödigt att lägga ned tid på den sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 2 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2010 Så det funkar inte? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 2 September 2010 Rapport Dela Skrivet 2 September 2010 jo det funkar, men du kommer att ge upp när du märker att du måste ha några tusen poäng för att få något. man får ju bara 2 poäng när man loggar i och sen 6 när man svarar på 3 frågor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 2 September 2010 Rapport Dela Skrivet 2 September 2010 Du kommer aldrig att få något ändå. Bara onödigt att lägga ned tid på den sidan.+1 I mina ögon så är det "Fake". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 3 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2010 Okej. Men ska regga mig iaf. Kan bli ett bra tidsfördriv på kvällen/natten när jag ändå inte har något att göra. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 3 September 2010 Rapport Dela Skrivet 3 September 2010 Har ca 500 poäng nu, men man verkar aldrig endå kunna köpa något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 3 September 2010 Rapport Dela Skrivet 3 September 2010 Okej. Men ska regga mig iaf. Kan bli ett bra tidsfördriv på kvällen/natten när jag ändå inte har något att göra. :) Du kommer inte få något. Lägg ned den tiden på något annat istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 3 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2010 Okej, då skiter jag i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.