Satisfaction Skrivet 9 September 2010 Rapport Dela Skrivet 9 September 2010 På Tisdag släpps Halo Reach, med buller och bång, skrikande 10åringar och serverkraschar. Medans jag spelade betan så såg jag att spelet hade potential, och med finslipning så skulle det nog bli riktigt fint, trots att vi vet hur allt slutar.. eller? Nu är det upp till bevis, och detta är det sista Halo-spelet skapat av vårt kära Bungie. http://gamingbolt.com/wp-content/uploads/2009/12/halo-reach1.jpg Ska ni köpa spelet? Om inte, varför? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 9 September 2010 Rapport Dela Skrivet 9 September 2010 Har redan förhandsbokat mitt exemplar :) Tror det har grymt stor potential faktiskt. Synd bara att det är det sista spelet som bungie gör. :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 9 September 2010 Rapport Dela Skrivet 9 September 2010 Har redan förhandsbokat mitt exemplar :) Tror det har grymt stor potential faktiskt. Synd bara att det är det sista spelet som bungie gör. :/ Bungie kommer nog göra ett nytt spel fast inte fortsättningen med Halo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolguy56 Skrivet 14 September 2010 Rapport Dela Skrivet 14 September 2010 kommer man kunna spela in sina matcher, som på halo 3? Och på halo 3, kan man lägga över sin filmer på ett usb och kolla på datorn/lägga upp på youtube? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 14 September 2010 Rapport Dela Skrivet 14 September 2010 Kommer kanske köpa nån gång. Har inte pengar nu :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 14 September 2010 Rapport Dela Skrivet 14 September 2010 Jag ska nog köpa det, nån gång. Ska köpa Dead Rising 2 först sen blir det nog Reach, fast Reach kostar 299kr på El-Giganten nu och det kommer nog inte vara så billigt för alltid. Så man måste nog skynda sig om man vill ha det så billigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 14 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 September 2010 Idag är releasedagen, men har inte fått det än. -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 14 September 2010 Rapport Dela Skrivet 14 September 2010 Idag är releasedagen, men har inte fått det än. -_-Life's a bitch.Har hänt för mig också flera gånger, var bokade du det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolguy56 Skrivet 14 September 2010 Rapport Dela Skrivet 14 September 2010 kommer man kunna spela in sina matcher, som på halo 3? Och på halo 3, kan man lägga över sin filmer på ett usb och kolla på datorn/lägga upp på youtube? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 14 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 September 2010 (redigerat) Har för mig att det tillkommer fler videoalternativ om man har sån där pro fileshare sak, whatever the name is. Edit: BUNGIE PRO @Xbox: Beställde det på Elgiganten.se på söndagen, bara för att igår få reda på att det sänkts från 499 till 299(baaaaa...) och det har inte kommit idag, så.. Redigerat 14 September 2010 av Satisfaction Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolguy56 Skrivet 15 September 2010 Rapport Dela Skrivet 15 September 2010 köpte mitt halo reach på elgiganten i sundsvall för 181 kr idag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 16 September 2010 Rapport Dela Skrivet 16 September 2010 tänker skaffa det till jul, spelade halo för första gången någonsin igår och älskade det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg