Hoppa till innehåll

Tjej Kastar 6 St Valpar I En Flod


360Xbox
 Dela

Rekommendera inlägg

För runt en vecka sedan kom en film på internet som gjorde människor runt om i världen äcklade/upprörda.

 

En tjej från Bosnien kastar 6st levande valpar i en flod.

5st av valparna blev räddade av en 75 åriga Ruza Pavlovic. (Många säger att valparna som blev hittade inte var dom riktiga)

 

Väldigt många, inkl 4Chan har hjälpt till att identifiera tjejen i videon och se till att hon ska få sitt straff.

 

 

För er som vill se videon (VARNAR FÖR KÄNSLIGA TITTARE):

http://www.liveleak.com/view?i=bb4_1283184704&c=1

 

 

Det finns även en artikel om det:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7727433.ab

Redigerat av 360Xbox
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

är extremt hemsk att göra så mot djur. Dock är artikeln ganska gammal och jag tycker inte att det är nödvändigt att vissa stötande material.

Är den gammal? Kom den inte ut förra veckan?

 

Och jag sa "VARNAR FÖR KÄNSLIGA TITTARE", så då får man skylla sig själv om man kollar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo, detta hände för ett antal veckor sedan, dock så fick hon iaf en böter på dryga 50 000 :- och psykiatrisk vård. Men med tanke på alla mord hoten så bör hon inte få ett så långt och trevligt liv...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Visst, hjärtlöst, men när ska folk börja bry sig om människor som blir behandlade illa?

Men en sak ska jag hålla ett ord vid, jag ser inte att någon förtjänar att leva oavsett vad för liv

den tar som är kopplad till människan på något sätt. Den där kvinnan bryr jag mig inte ett dugg om

ifall hon förlorar sitt huvud av PETA eller något.

Redigerat av Ryssfemma
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man skulle vilja slänga henne in i ett kärnvapen säkert rum (explosion viss) och slänga ned 300 Atombomber och 200 gas flaskor och sen slänga ned en tänd bomb och BOOOOOOOOM så är problemet löst :lol: ;) :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Visst, hjärtlöst, men när ska folk börja bry sig om människor som blir behandlade illa?

Men en sak ska jag hålla ett ord vid, jag ser inte att någon förtjänar att leva oavsett vad för liv

den tar som är kopplad till människan på något sätt. Den där kvinnan bryr jag mig inte ett dugg om

ifall hon förlorar sitt huvud av PETA eller något.

jag håller inte med om att folk bara bryr sig om djur blir illa behandlade, snarare tvärtom.

Om människor hade blivit behandlade som t.ex minkarna i mink farmarna har blivit behandlade i åratal hade det blivit uppror direkt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Visst, hjärtlöst, men när ska folk börja bry sig om människor som blir behandlade illa?

Men en sak ska jag hålla ett ord vid, jag ser inte att någon förtjänar att leva oavsett vad för liv

den tar som är kopplad till människan på något sätt. Den där kvinnan bryr jag mig inte ett dugg om

ifall hon förlorar sitt huvud av PETA eller något.

jag håller inte med om att folk bara bryr sig om djur blir illa behandlade, snarare tvärtom.

Om människor hade blivit behandlade som t.ex minkarna i mink farmarna har blivit behandlade i åratal hade det blivit uppror direkt

 

Det borde du göra, för att media tog upp en artikel två gånger på ett år tre dagar i streck om att amerikanska soldater i Irak hade kastat ner en valp från en kulle. Har en sån artikel någonsin varat i mer än 2 dagar när det handlar om

vad soldaterna gör åt fångar på fängelsen? Nej.. fadder till ett djur, pff..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

är extremt hemsk att göra så mot djur. Dock är artikeln ganska gammal och jag tycker inte att det är nödvändigt att vissa stötande material.

Är den gammal? Kom den inte ut förra veckan?

 

Och jag sa "VARNAR FÖR KÄNSLIGA TITTARE", så då får man skylla sig själv om man kollar.

 

Det va rätt länge sen en kompis lade in den på existenz...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...