Hoppa till innehåll

Sjuka Personer I Er Klass?


LOLOL
 Dela

Rekommendera inlägg

En tjej, jävla mens barn. Behöver uppmärksamhet. lilla fitta..

 

What the f*ck menar du?

Självfallet generaliserar han alla tjejer som "jävla mens barn", och tycker de eter sig som de är i ett akut behov av uppmärksamhet.

 

Vad skulle han annars mena?

 

Nä, trodde han mena nåt i stil med att hon har mens ellr nåt

 

ett lätt misstag då det inte har någonting med saken att göra

 

mensbarn är tydligen ett skällsord

 

EDIT:stavfel

EDIT2:stavfel på stavfelet

Redigerat av NuPallarJag
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 87
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Det finns väldig många sjuka personer i min skola, vissa tjejer garvar utan anledning <_< Men det finns fler....

I min klass med

 

Nu har vi fått en ny tjej som tillsammans med den tjejen som hade damp innan men som nu har lugnat ner sig blivit kompisar och går runt sparkar och skriker och stör alla killar(oftast inte mig),jävligt störigt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Jag har JÄTTEMÅNGA knäppa personer i min klass. NO kidding! De går i sexan men vet inte vad ordet prestation, Avancerad eller underhållning betyder.(jag vet, jag menar dumma i huvudet) Min lärare pratar med oss som om hon pratar med ett gäng fjärdeklassare! Men det finns en jätteblåst tjej i min klass. Hon är VÄLDIGT mobbad, men i stället för att säga ifrån så hänger hon efter de som mobbar henne som en svans. Typ, häromdagen snöade det jättemycket, och alla hade snöbollskrig. Och efter rasten så går alla in, och då kommer den här tjejen bredvid en av de mest irriterande mobbarna i min klass, helt pissevåt. och den här mobbaren står och skryter till sina andra kompisar om hur hon tacklade ner henne och mulade henne, slängde snö i nacken på henne och sånt skit, och den här tjejen står där och skrattar nervöst, som om hon är rädd för att inte ha några vänner. och senare på gympan tror jag att hon grät. Jag försöker prata med henne ibland, men hon skriker och är arg på mig och de som inte är gangsters, som hennes mobbare.

Redigerat av unknown12
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 

 

Jag går på en musikskola och alla i min klass är musikaliska och kan sjunga.

Förutom en.

Det är en tjej som har ett funktionshinder, hon är blind. Och i fyran tyckte många att hon var jätteintressant, eftersom hon var blind, och ville gärna vara kompis med henne. Fast varje vecka hade hon speciella ledsagare som tog hand om henne på rasten, men ingen vill vara ledsagare. För alla hatar henne.

Varför? För att hon är blind? För att vi diskrimenar hanikappade? NEJ!

Hon är van vid att få mycket uppmäsrksamhet eftersom hon är blind, och hon gör det med att vara elak mot andra, och om hon till exempel vill göra en sak i ett grupparbete och en annan vill göra samma sak så att vi lottar om det, börjar hon gråta och får damp om hon inte vinner.

Men nu i högstadiet har vi i alla fall inte ledsagare längre. Så hon är bara med sin hjälplärare (Som är den mest underbaraste människa på jorden) hela tiden och äter ensam med henne.

Sen såvar hon då så himla omusikalisk. Sopranerna skulle sjunga på musiken en gång och det var ganska högt, jag (som är alt) satt och lyssnade och tyckte att det lät bra, men någon förstörde det! Det var NÅGON som sjöng så himla falskt och fult, usch!!! Det var HON. Och efter den musiklektionen väckte en stor debatt bland eleverna om HUR HON KOM IN PÅ VÅR SKOLA!

Hur tänker ni, hur tänker ni egentligen när ni tar in en människa som inte kan sjunga, musiklärare? Ni som är så duktiga, har utbildat oss i tre år men att hon inte har blivit ett dugg bättre sedan fyran?

Hur tänker ni, att hon ska klara alla luciatåg, när hon inte kan se, eller sjunga? Hur tänker ni?

Hon lyssnar även på något estniskt band som är så wannabe Queen och The Real Group.

Aja, hon har inga vänner, det är väldigt synd om henne, och o oss som har henne i vår klass :(

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...