Lynott Skrivet 15 September 2010 Rapport Dela Skrivet 15 September 2010 ska fånga en boll men missar så den landar på hjärtat då den vilar, jag kommer vara död inom 10 minuter B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 15 September 2010 Rapport Dela Skrivet 15 September 2010 Jag är 14 har minns 70 kvar och leva, varför ha sånt i hjärnan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 15 September 2010 Rapport Dela Skrivet 15 September 2010 Vänta, vem fan har sagt att jag ska dö över huvud taget? 8C Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 15 September 2010 Rapport Dela Skrivet 15 September 2010 Ska ta min rullator och råna en bank och sedan ha en fajt med polisen. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 15 September 2010 Rapport Dela Skrivet 15 September 2010 Inget jag har ufnderat över, funderar över eller kommer fundera över. Döden kommer av sig själv, det är inget man kan bestämma om man inte är suicidal (ja, glömde svenska ordet) och jävligt körd i huvudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 18 September 2010 Rapport Dela Skrivet 18 September 2010 Man vill ju dö som en i jigoku shoujo, bli kvävd till döds av tårta och sen komma till helvettet. Yay :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sykeltjuv Skrivet 18 September 2010 Rapport Dela Skrivet 18 September 2010 typ ramla ner i en ravian med en helikopter :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 18 September 2010 Rapport Dela Skrivet 18 September 2010 Spränga mig i luften och ta Al Qaida med mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 18 September 2010 Rapport Dela Skrivet 18 September 2010 (redigerat) Köra ihjäl mig alternativt dö i strid runt 35-45 år. ^What he said. Johnossi: Självmordsbenägen är nog ordet du letar efter. Redigerat 18 September 2010 av Dirtman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 18 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 September 2010 Wtf, varför ska så många här ta självmord? :SFör livet suger? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 18 September 2010 Rapport Dela Skrivet 18 September 2010 Wtf, varför ska så många här ta självmord? :SFör livet suger? <_< Säger man sånt när man är 13? o.O Iallafall, hur jag VILL dö (först om 70+ år): Antingen dö på sjukhus, där dom försöker rädda ens liv intill sista sekunden, eller dö på soffan hemma. Självmord skulle bara vara dumt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 18 September 2010 Rapport Dela Skrivet 18 September 2010 Wtf, varför ska så många här ta självmord? :SJag ser inte att många här ska begå självmord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.