Skurken Skrivet 20 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2010 linser-.-'Linser/glasögon whatever man har ju det av samma anledning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 20 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2010 Tycker det är omänskligt oavsett hur mycket ni försöker försvara (?) det.. Varför? linser-.-'Linser/glasögon whatever man har ju det av samma anledning. Men den är inte lika påtaglig, eller hur? Varken jag eller ni skulle byta klädstil bara för att andra inte tycker om det, varför ska kvinnor med burka\niqab göra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 20 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2010 Varken jag eller ni skulle byta klädstil bara för att andra inte tycker om det, varför ska kvinnor med burka\niqab göra det? För att de är en säkerhetsrisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 21 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2010 Allt kan vara en säkerhetsrisk om man vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 21 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2010 linser -.-' Linser/glasögon whatever man har ju det av samma anledning. Men den är inte lika påtaglig, eller hur? Varken jag eller ni skulle byta klädstil bara för att andra inte tycker om det, varför ska kvinnor med burka\niqab göra det? Sant. Är jag den enda som tycker det är skrämmande med folk som har skumma kläder på sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 21 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2010 linser -.-' Linser/glasögon whatever man har ju det av samma anledning. Men den är inte lika påtaglig, eller hur? Varken jag eller ni skulle byta klädstil bara för att andra inte tycker om det, varför ska kvinnor med burka\niqab göra det? Sant. Är jag den enda som tycker det är skrämmande med folk som har skumma kläder på sig? Nej, har lust att ba rycka av skiten och trycka en trumpet i örat.Och självklart skulle jag blåsa i som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 21 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2010 Varken jag eller ni skulle byta klädstil bara för att andra inte tycker om det, varför ska kvinnor med burka\niqab göra det? För att de är en säkerhetsrisk Fördomar någon? Som Guggo nämnde, allt kan vara en säkerhetsrisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 21 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2010 Varken jag eller ni skulle byta klädstil bara för att andra inte tycker om det, varför ska kvinnor med burka\niqab göra det? För att de är en säkerhetsrisk Fördomar någon? Som Guggo nämnde, allt kan vara en säkerhetsrisk. Och det har han rätt i. Men två fel gör inte ett rätt. Och vadå fördomar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 21 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2010 Och det har han rätt i. Men två fel gör inte ett rätt. ...va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 21 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2010 Och det har han rätt i. Men två fel gör inte ett rätt. ...va? Eller hur? Jag ser inget fel i att ha på sig vad man vill, speciellt inte två fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 21 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2010 Varken jag eller ni skulle byta klädstil bara för att andra inte tycker om det, varför ska kvinnor med burka\niqab göra det? För att de är en säkerhetsrisk Fördomar någon? Som Guggo nämnde, allt kan vara en säkerhetsrisk. Och det har han rätt i. Men två fel gör inte ett rätt. Och vadå fördomar? Vad var det du inte förstod? Att du anser att kvinnor som tar på sig burka\niqab är en säkerhetsrisk är ju en fördom. "Och det har han rätt i. Men två fel gör inte ett rätt". Va? Vadå två fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 Så här blir det när man inte är övertydlig på det här forumet. Vad är det för jävla fördom att anse att ett klädesplagg som döljer ens identitet fullständigt är en säkerhetsrisk? Ah just ja det handlar ju om muslimer så det måste vara en fördom. Med "två fel gör inte ett rätt" menade jag att man inte ska tillåta en sådan säkerhetsrisk överallt bara för att man kan dölja ens identitet med t ex hjälmar, dvs Guggos tidigare argument. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.