Gäst Red_fox Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 vart får man den sista flaskan,jah har bara 3st Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
da Lina Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 *tänker* en får man ju iallafall när man leker leken med hönorna på Lon Lon Ranch som liten å en får man då man samlat alla damens hönor som liten i byn. vet ej vart jag fick den tredje från:( Men du kanske fåt den å inte nån av dessa?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
da Lina Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 tror man får en flaska då man spränger bort en utav stenarna på Death Mountain Trail å hoppar ner i det svarta hålet oxå. Där står en ko som man skall spela eponas sång för å få en flaska mjölk:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 Ja tror jah ha fått båda dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 den tredje hittar man i vattnet i lake hylia och den fjärde får man när man dödat tio big poes. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
da Lina Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 ja just det ja..brevet! *pling!* Men ngn sa till mig att man får en flaska mjölk om man spelar eponas sång för kon som står nere i en grotta i Death Mountain Trail.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 ja just det ja..brevet! *pling!* Men ngn sa till mig att man får en flaska mjölk om man spelar eponas sång för kon som står nere i en grotta i Death Mountain Trail.... Det var jag som sa det det är så men man får inte flaskan bara mjölken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 den tredje hittar man i vattnet i lake hylia och den fjärde får man när man dödat tio big poes. och det finns bara 10 st. Kan man hitta en big poe på samma ställe om man druckit upp den innan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Ok ja ha hittat den nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Man ska sälja de till någon innan man kommer till mmarket eller döds-market. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Ja vet DET Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Kan man hitta en big poe på samma ställe om man druckit upp den innan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg