360Xbox Skrivet 16 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2011 (redigerat) Nightmare on Elm Street 1-3 har jag sett hittills. Ska se alla filmerna, älskar dom filmerna. Redigerat 16 Augusti 2011 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 16 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2011 Caligula. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 17 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2011 Undercover Brother, den var ju sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 17 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2011 Undercover Brother, den var ju sådär.Den är ju skön :D You mess with the 'fro, you got to go. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 17 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2011 Trolljegaren,haha så jävla underbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 17 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2011 (redigerat) Den är ju skön :D You mess with the 'fro, you got to go. Mja, den är ändå helt okej. Det är skön humor, men jag tycker ändå att den inte är så jätte bra. : P Redigerat 17 Augusti 2011 av zazaza Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 18 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2011 Tropic THunder 8/10... den var så jävla overkligt kul xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 18 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2011 Vet inte vad den hette, men det var en film på TCM som handlade om nån schweizisk dam som berättade om sitt liv, att hon var förälskad med en snubbe som visade sig vara kriminell. Sen träffade hon en greve som hon låtsades gifta sig med och levde med. Den var ganska gammal, 60-talet ungefär skulle jag gissa. Någon som har en endaste aning om vilken film det kan ha varit? Minns att brottslingarna skulle försöka lönnmörda kungen genom att kasta en bomb i hans famn, men tjejen hade bytt ut bomben mot en fakebomb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 18 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2011 Fast Five, helt ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 19 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2011 Slaget vid Poltava. Som historisk film var den kass. Som krigsfilm helt ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zendre Skrivet 20 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2011 Jag såg idag Det sjunde inseglet... "3/10" Riktigt dryg enligt mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 21 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2011 Due Date Riktigt rolig, rekommenderas. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.