Muggebigge Skrivet 16 April 2012 Rapport Dela Skrivet 16 April 2012 Eternal Sunshine On A Spotless Mind Riktigt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 16 April 2012 Rapport Dela Skrivet 16 April 2012 American Pie: Reunion. Rekommenderas starkt, lika sjuk humor som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 29 April 2012 Rapport Dela Skrivet 29 April 2012 Drive Den sög. (Förväntar mig motsägelser) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 30 April 2012 Rapport Dela Skrivet 30 April 2012 Avengers, bra! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 30 April 2012 Rapport Dela Skrivet 30 April 2012 DriveDen sög. (Förväntar mig motsägelser)Håller med. Jag började se den med höga förväntningar eftersom att alla andra gillade den men jag tyckte den var riktigt tråkig. OnT: Dawn of the Dead (1978)Skitbra zombiefilm, rekommenderar starkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SvenskaSpel Skrivet 2 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2012 Fanny och Alexander The Artist The Elephantman Jackass 3D Jackass 3.5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 6 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2012 The Woman in Black, skrek som en liten flicka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 7 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2012 (redigerat) Arne Dahl: Ont blod, ingen film jag rekommenderar att äta pizza till. Redigerat 7 Maj 2012 av Rawr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 7 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2012 The Woman in Black, skrek som en liten flicka!Bästa skräckisen på länge! OnT: Senast såg jag Contraband, bra film fast känns som om man har upplevt storyn innan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 9 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2012 Bästa skräckisen på länge! OnT: Senast såg jag Contraband, bra film fast känns som om man har upplevt storyn innan...Blev faktiskt rädd av dendär jävla filmen, speciellt framåt slutet, fyfan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 9 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2012 The Hurt Locker tror jag att det var, tyvärr var jag ganska okoncentrerad. Hör inte riktigt till ämnet, men upptäckte nyligen att alla serier som Filip och Fredrik har gjort finns upplagda på deras hemsida. Såg precis ut sista episoden ur "Grattis Världen", riktigt härliga grabbar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 10 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2012 Avengers i fredags. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.