Dave37 Skrivet 20 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2012 James Bond - Goldfinger Behöver jag säga mer? Klassiker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 20 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2012 Tangled. Positivt överraskad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 20 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2012 Tangled. Positivt överraskad.Tangled är najs, jag uppskattde den t.o.m. på svenska. Den var så bra så jag var tvungen att gå hem och se den igen när jag hade sett den hos en kompis. Den är så skön på något sätt. :D OnT: Cool World. Brad Pitt (kommer inte ihåg hans karaktärs namn) sugs in i en tecknad värld kallad "Cool World" av en tecknad vetenskapsman och blir polis. Killen som har tecknat serien "Cool World" blir flera år också insugen av den förföriska Holly Wood (en doodle, alltså tecknad) som lever där och som försöker förföra alla noider (riktiga människor) för att ha sex med dem och bli verklig och ta sig till den riktiga världen. Jag blev precis så besviken som jag trodde att jag skulle bli, men jag var nyfiken på filmen och nu är den sedd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 20 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2012 I Am Legend Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 21 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2012 Meeting People Is Easy (Radiohead-dokumentär) Det är väl ingen dokumentär egentligen, mest bara abstrakta saker som försiggår och dom visar olika intervjuer och live-framträdanden, men filmen handlar ju om Thom Yorke's depression. En hel del bra citat från bandets olika medlemmar kommer där ifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 21 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2012 batman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 21 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2012 Public Enemies Den fick 4/5 av SVD??? Och de brukar vara rätt snåla. Hursomhelst. Jag tyckte filmen var ett okej tidsfördriv. Men storyn var inte så intressant, bara för att den var sann :S och den var jättekonstigt filmad. Johnny Depp är dock en väldigt bra skådespelare :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 21 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2012 Batman Begins. Får börja ladda för The Dark Knight Rises nästa Fredag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 22 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2012 Jackass 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 22 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2012 I Am Legend på tv igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 24 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2012 The Dark Knight Rises Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 24 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2012 The Dark Knight. Blir Rises på Fredag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.