FreakyStyley Skrivet 16 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2011 Mega Shark Versus Giant Octopus! GO! haha, var den bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 16 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2011 haha, var den bra?Bläckfisken ströp en ubåt till döds :rolleyes: Såg Brothers igår med Tobey MaGuire och Jake Gyllenhaal, bra film :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 16 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2011 The expandables och step up 3d B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 17 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2011 Såg transformers 2 igår. Den var inte bra 4/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 18 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2011 Shall We Dance (versionen från 96) och True Grit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 19 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2011 American pie presents beta house Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 19 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2011 Såg lite på lite på hajen III. Jag brukar bli rädd av skräckfilmer. Här satt jag och skrattade när idioten blev uppkäkad. SÅ himla löjligt det var asså, göra en skräckfilm som jag inte ens blir rädd av, ahaha! FAIL FILM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 19 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2011 Red med bruce Willis, sög ganska hårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 20 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2011 (redigerat) Le fabuleux destin d'Amélie Poulain. Mästerverk 10/10 Redigerat 20 Januari 2011 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 20 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2011 Såg La Haine. Grym filM! Såg lite på lite på hajen III.Jag brukar bli rädd av skräckfilmer.Här satt jag och skrattade när idioten blev uppkäkad.SÅ himla löjligt det var asså, göra en skräckfilm som jag inte ens blir rädd av, ahaha! FAIL FILM.Kan kanske bero på att ifrån 1983 var man inte elite pro haxxors på att data animera hajar. Om man är van vid animationer som Avatar så skrattar man nog åt Hajen, också 3.3 på IMDB, förklarar en hel del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 20 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2011 En av de bästa! Älskar han som gjort den. Han har ju även gjort Batman & Inception!jag såg på wall-e :DSka se den nu, hoppas den är bra :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 20 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2011 sagan om konungens återkomst, (för hundrade gången) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.