zazaza Skrivet 29 December 2012 Rapport Dela Skrivet 29 December 2012 Fightclub, alltid lika bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 29 December 2012 Rapport Dela Skrivet 29 December 2012 Modig. Var en typisk Pixar-film, så jag gillade den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 29 December 2012 Rapport Dela Skrivet 29 December 2012 All the Boys Love Mandy Lane. Inte bra alls, det ska vara en skräckfilm men den är inte ens i närheten av läskig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 31 December 2012 Rapport Dela Skrivet 31 December 2012 Dark Knight rises. 6/10 Inte alls vad jag förväntade mig.alla sa att den var skitbra,Men det var den verkligen inte. The expandbles 2 8/10. Skön rulle med sköna skådespelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 31 December 2012 Rapport Dela Skrivet 31 December 2012 The Gods Must Be Crazy 3 Inte i närheten av lika bra som 1:an och 2:an. En besvikelse faktiskt.Vänta, va, finns det en trea?Första filmen är ju redigt bra, men den andra tyckte jag var tråkig. Såg The Hobbit sist, den var väl ok, segt och utdraget över tre timmar dock... ska det bli sex timmar till av en bok. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 31 December 2012 Rapport Dela Skrivet 31 December 2012 Star Wars V - The Empire Strikes Back Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 1 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2013 Modig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 2 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2013 The Hobbit, fruktansvärt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 7 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2013 Skyfall, ruggigt bra bond-rulle. Kändes mycket mörkare än dom andra filmerna. 8/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 21 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2013 Gangster Squad, bra film. Sanninghetsbaserad gangster-rulle är alltid lika roligt. Det blir ju bara ännu bättre när Emma Stone finns med. :sorcerer: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 21 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2013 Loopers Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 25 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2013 (redigerat) Django Unchained! Helt fantastisk film! Hade lust att se den igen direkt efter den var slut. 10/10 Redigerat 25 Januari 2013 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.