Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 31
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

jag går i trean och är kär i en tjej i tvåan vad ska jag göra?

Bli kompis med henne och fråga chans efter nån månad. Allt jag har att komma med. :D

Skrivet

som PouyaShirin sa: vänta tills ni är äldre (högstadiet-gymnasiet någonstans) för då tror jag det blir mer seriösare

Annars kan du väl prata med henne, umgås så att ni bygger upp en bra relation ;)

• 2 veckor senare...
Skrivet

Man ska verkligen satsa på tjejer när man är i högstadiet/gymnasiet. (Det kan missuppfattas riktigt fel :P)

För då är det ofta seriösare. Men om du blir bra vän med henne nu så har ni en barndoms relation när ni är äldre. Då blir det mycket lättare att prata med henne! ;)

Skrivet

Man ska verkligen satsa på tjejer när man är i högstadiet/gymnasiet. (Det kan missuppfattas riktigt fel :P)

För då är det ofta seriösare. Men om du blir bra vän med henne nu så har ni en barndoms relation när ni är äldre. Då blir det mycket lättare att prata med henne! ;)

nja.

Skrivet

Vi snackar om en nioåring nu, förmodligen troll.

Inte direkt att han kommer sitta och diskutera politik med henne, utan kritor och go-go's.

+1

Jag tolkade hela tråden som det var någon som gick i 3an (gymnasiet). Inne jag såg hans ålder, laal

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...