Teozac Skrivet 10 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2010 Måste skaffa lite pengar tills den 29/10,,, Åker till USA då och ska försöka skaffa en iPad. De kostar 3327 kronor där ... Så hur ska jag skaffa pengar tills då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 10 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2010 jobba Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 10 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2010 Hur gammal är du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teozac Skrivet 10 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2010 För ung för att jobba. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 10 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2010 Hur gammal är du?Har för mig att han visade sin ålder för inte så länge sen, och då var han 12. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 10 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2010 För ung för att jobba.Be mamma och pappa om pengar, bortskämda barn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 10 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2010 Be om att dina föräldrar bidrar med lite pengar, klipp gräset hos någon, tvätta bilar, tvätta fönster. Finns en massa jävla saker man kan göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 10 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2010 Du kan ju alltid sälja saker, eller fråga om tex dina grannar behöver hjälp med något. Ett tips till nästa år är att börja döma fotboll. Man tjänar ganska mycket, på säsongen som var tjänade jag ca 5000kr. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teozac Skrivet 10 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2010 Hmmm... @ReMemberMe jag kan inget om fotboll x) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pong218 Skrivet 10 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2010 Hmmm... @ReMemberMe jag kan inget om fotboll x) Finns en massa knep på internet ex hemsidor som ger dig pengar för att göra surveys, har själv gjort en massa som jag dragit in några hundra lappar på, dock så krävs en himla massa kunskaper och saker man inte kan nämna i forum som dessa. P.g.a regler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 10 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2010 Hmmm... @ReMemberMe jag kan inget om fotboll x)Det är just därför som man går en utbildning. :) Dock så krävs det ju att du är hyfsat tränad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teozac Skrivet 10 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2010 Hmmm... @ReMemberMe jag kan inget om fotboll x) Finns en massa knep på internet ex hemsidor som ger dig pengar för att göra surveys, har själv gjort en massa som jag dragit in några hundra lappar på, dock så krävs en himla massa kunskaper och saker man inte kan nämna i forum som dessa. P.g.a regler. T.ex vad för hemsidor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.