loopen Skrivet 15 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2010 Hej, nu är jag jävligt sur på mig själv! När jag skulle byta visningsnamn, (som förövrigt varMaximate) så skrev jag inte in mitt nya önskade visningsnamn, jag skrev in mitt inloggningsnamn :_ ! Så nu undrar jag, admin, ifall du kunde byta namn på till Loopen? För jag orkar inte vänta typ ett år! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 15 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2010 Hej, nu är jag jävligt sur på mig själv! När jag skulle byta visningsnamn, (som förövrigt varMaximate) så skrev jag inte in mitt nya önskade visningsnamn, jag skrev in mitt inloggningsnamn :_ ! Så nu undrar jag, admin, ifall du kunde byta namn på till Loopen? För jag orkar inte vänta typ ett år! Kanske skulle du ta det här i pm med admin eller så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 15 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2010 Ahahaha, jag gjorde exakt samma misstag för nåt år sen, de e lönlöst att fråga admin :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 15 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2010 Jag skrev också fel, tror ja råkade trycka enter nät jag skrivit in namnet jag har nu men blev inte nöjd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 15 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2010 Spara ihop till 30.000 fm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 15 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2010 Spara ihop till 30.000 fmDet föremålet ändrar titeln, vilket inte är samma sak som visningsnamnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 15 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2010 Spara ihop till 30.000 fm Det är som Mezox sa, titeln. Alltså där det står "medlem" för dig ändras till det du vill vill ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 16 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2010 Skicka ett PM till admin så löser han nog det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 Kan inte lova att han gör nåt, tror snarare han inte kan hjälpa eftersom man själv ska se till att vara nogrann och om en får ändra kanske fler vill det och då blir det massa extra onödigt jobb, men skicka ett PM som sagt, däremot tror jag admin har ganska mycket att göra nu, så ditt ärende får nog ingen jätteprio. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 Kan inte lova att han gör nåt, tror snarare han inte kan hjälpa eftersom man själv ska se till att vara nogrann och om en får ändra kanske fler vill det och då blir det massa extra onödigt jobb, men skicka ett PM som sagt, däremot tror jag admin har ganska mycket att göra nu, så ditt ärende får nog ingen jätteprio.Tar inte namnbyte cirkus 15 sekunder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 23 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2010 Kan inte mods göra det btw? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 23 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2010 Kan inte lova att han gör nåt, tror snarare han inte kan hjälpa eftersom man själv ska se till att vara nogrann och om en får ändra kanske fler vill det och då blir det massa extra onödigt jobb, men skicka ett PM som sagt, däremot tror jag admin har ganska mycket att göra nu, så ditt ärende får nog ingen jätteprio.Tar inte namnbyte cirkus 15 sekunder? +1 Det ska inte vara så svårt för admin att svara på ett PM och sedan byta ett namn åt denna grabb, det har han tid med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.