Jolt Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 (redigerat) Herregud vilken chock man fick när man klev upp imorse. Hos oss snöade det på som fan. Har snön kommit till er? Bra eller dåligt att det kommer så tidigt? Själv tycker jag att det är lite tråkigt då jag hade velat skejta ute ett tag till. Det är ju härligt att titta på den genom fönstret, annat blir det när man ska ut. Redigerat 22 Oktober 2010 av Jolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 Jepp,kom idag :D Tycker bara att det är nice med snö! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 Det kom lite sån där töntsnö i veckan, som bara smälter när den nuddar marken och bildar SLASK. Inte så kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 Nope, bara lera utanför. Jävla byggarbetare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 22 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 Utsikten från mitt fönster, syns inte på bilderna att det snöar just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 Utsikten från mitt fönster, syns inte på bilderna att det snöar just nu.Ojevlar! :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 Typ helt soligt och klar himmel här : D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 Sol, fina gröna gräsmattor :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 (redigerat) Hemma hos mig :) Redigerat 22 Oktober 2010 av xXHomerXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 Luleå FTW! Ingen snö än och +6 grader just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 Soligt och fint här, runt +2 eller nått sånt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 3 grader på dagen, minus 4 på natten. wtf? -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.