Sawny Skrivet 5 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2011 BUMPI Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 9 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2011 Men herregud sluta bumpa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sawny Skrivet 23 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2011 okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 24 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2011 Det framgår inte ens att man koda allt det här i Notepad+ eller har jag missat något? Såg bara länk förslag längst ner men inte alla som vet vad Notepad+ är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sawny Skrivet 4 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2011 Öh va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 17 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2011 Öh va?Aldrig hört talas om Notepad+? Sitter du och kodar i .txt? Enlightenment me. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 17 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2011 Aldrig hört talas om Notepad+? Sitter du och kodar i .txt? Enlightenment me.Du kan koda i vanliga Notepad ( aka. Anteckningar ) och spara som .html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 17 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2011 Jag kodar i Notepad, fungerar hur bra som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 18 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2011 Ni som programmerar i notepad kommer älska notepad++, mycket enklare och smartare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 18 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2011 Du kan koda i vanliga Notepad ( aka. Anteckningar ) och spara som .htmlRekommenderar starkt att inte koda i Anteckningar. Notepad+ underlättar det för en väldigt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 18 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2011 Nomatic: Notepad++ heter det faktiskt. Och håller med, extremt mycket smidigare än vanliga notepad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 18 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2011 (redigerat) Nomatic: Notepad++ heter det faktiskt. Och håller med, extremt mycket smidigare än vanliga notepad.Notepad+ Om det sen har kommit en ny version rör mig inte i ryggen, kan tänka mig att skillnaderna är minimala. Redigerat 18 Mars 2011 av Nomatic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.