Hoppa till innehåll

Minns Ni?

Manga Master

Rekommendera inlägg

Gäst Donald Duck

Jaa, det finns så många kända, populära osv här på fuska..

Inte jag alltså (absolut inte jag) men.. Typ Omega, 0013 osv.. De är kända..

jag var känd i min gammla Goldenmew sen blev jag KAKAROTT sen baRDOCK sen Thunder-pikachu men jag har glömt lösenordet i den så jag är i den här nu.jag var en stor Pokemon Hjälpare då i silver gold crystal ruby o sapphire vill se alla våra gammla inlägg

Smach

du är ju soklart just blivit medlem men vi vill kanske komma ihåg den gammla tiden

Redigerat av SuperSonic
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 238
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Fuzz: du kan kanske blandat ihop henne me darmani

Kanji:HAHA!!! nä vem vill heta karate :lol: som ja skrev förut så betyder det "Den svarra draken" :P

Den svarta draken, menar du väl? :D

Tänkte väl att att det skulle vara lite mysko att någon skulle vilja heta karate :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag saknar också den gamla sidan fast den här sidan är bättre fast förr va man snällare med varann hade fler vänner då också som Yoshi, Joy mm men så hette han inte då. Och man har ju själv vart med sen första fuskarna det blir i ungefär 4 år 4 ÅR d e länge d fast dom här sidorna är inget man trötnar på och d e ju bra. och mitt första inlägg va en kalle anka tråd blev mycke svar och sånt i den så jag fick väl vad mna kalla eb bra start och dom som vart med från början kommer säkert ihåg kalle anka tråden. saknar verkligen den tiden. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag saknar också den gamla sidan fast den här sidan är bättre fast förr va man snällare med varann hade fler vänner då också som Yoshi, Joy mm men så hette han inte då. Och man har ju själv vart med sen första fuskarna det blir i ungefär 4 år 4 ÅR d e länge d fast dom här sidorna är inget man trötnar på och d e ju bra. och mitt första inlägg va en kalle anka tråd blev mycke svar och sånt i den så jag fick väl vad mna kalla eb bra start och dom som vart med från början kommer säkert ihåg kalle anka tråden. saknar verkligen den tiden. :(

JOJJON!!!!

Mig minns du, Son-Gohan vi var alltid vänner för!

YES en vän från de gamla forumen som man skrev med.

Karata med.

back to topic!

jag minns att sidan var så annorlunda.

jag tror faktiskt att det var IPB på det forumet också :S

men ändå så likt men ändå så annorlunda!

om en tråd var onödig så skrev alla:

ONÖDIG TRÅD VAR GOD LÅS! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

De fanns inga omröstningar då. :huh:

Fast de va faktiskt väldigt kul me dom klistrade :P

Ja... Saknar de klistrade.

Dom var bra, synd att man inte får göra "Officiella"

trådar längre... Och det var bättre utan poäng... Eller det är bra med poäng, men

inte om man kan köpa saker för dem... Bara ha dem att stotsera med

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Manga Master: b är ju fortfarande kvar ju! :D

Kanji: va e de för kul me att ha poäng om man inte kan använda dom (inte för att dom e kul när man kan använda dom) ja tycker dom ska bort! stotsera kan man ju göra me inlägg, själv har ja typ -770 eller nått sånt :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...