Gäst Donald Duck Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 (redigerat) Jaa, det finns så många kända, populära osv här på fuska.. Inte jag alltså (absolut inte jag) men.. Typ Omega, 0013 osv.. De är kända.. jag var känd i min gammla Goldenmew sen blev jag KAKAROTT sen baRDOCK sen Thunder-pikachu men jag har glömt lösenordet i den så jag är i den här nu.jag var en stor Pokemon Hjälpare då i silver gold crystal ruby o sapphire vill se alla våra gammla inlägg Smach du är ju soklart just blivit medlem men vi vill kanske komma ihåg den gammla tiden Redigerat 16 Maj 2004 av SuperSonic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 Fuzz: du kan kanske blandat ihop henne me darmani Kanji:HAHA!!! nä vem vill heta karate :lol: som ja skrev förut så betyder det "Den svarra draken" :P Den svarta draken, menar du väl? :D Tänkte väl att att det skulle vara lite mysko att någon skulle vilja heta karate :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 Oj!, de ska va Den svarta Draken :P men nu tillbaka till ämnet :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 Jag kommer inte ihåg den där 50 sidors tråden ? Vad var det för frågor ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 17 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 Jag kommer inte ihåg den där 50 sidors tråden ? Vad var det för frågor ? det kan du ta i PM! jag minns att alla kunde göra omröstningar som var jätte kul och så gillade jag alla "klistrade" trådar faktiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 De fanns inga omröstningar då. :huh: Fast de va faktiskt väldigt kul me dom klistrade :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2004 Jag skrev i 50% av dom klistrade. Alla andra kollade jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2004 Jag saknar också den gamla sidan fast den här sidan är bättre fast förr va man snällare med varann hade fler vänner då också som Yoshi, Joy mm men så hette han inte då. Och man har ju själv vart med sen första fuskarna det blir i ungefär 4 år 4 ÅR d e länge d fast dom här sidorna är inget man trötnar på och d e ju bra. och mitt första inlägg va en kalle anka tråd blev mycke svar och sånt i den så jag fick väl vad mna kalla eb bra start och dom som vart med från början kommer säkert ihåg kalle anka tråden. saknar verkligen den tiden. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2004 Jag skrev i 50% av dom klistrade. Alla andra kollade jag. 50 % ?! det var mycekt..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 18 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2004 Jag saknar också den gamla sidan fast den här sidan är bättre fast förr va man snällare med varann hade fler vänner då också som Yoshi, Joy mm men så hette han inte då. Och man har ju själv vart med sen första fuskarna det blir i ungefär 4 år 4 ÅR d e länge d fast dom här sidorna är inget man trötnar på och d e ju bra. och mitt första inlägg va en kalle anka tråd blev mycke svar och sånt i den så jag fick väl vad mna kalla eb bra start och dom som vart med från början kommer säkert ihåg kalle anka tråden. saknar verkligen den tiden. :( JOJJON!!!!Mig minns du, Son-Gohan vi var alltid vänner för! YES en vän från de gamla forumen som man skrev med. Karata med. back to topic! jag minns att sidan var så annorlunda. jag tror faktiskt att det var IPB på det forumet också :S men ändå så likt men ändå så annorlunda! om en tråd var onödig så skrev alla: ONÖDIG TRÅD VAR GOD LÅS! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2004 De fanns inga omröstningar då. :huh: Fast de va faktiskt väldigt kul me dom klistrade :P Ja... Saknar de klistrade.Dom var bra, synd att man inte får göra "Officiella" trådar längre... Och det var bättre utan poäng... Eller det är bra med poäng, men inte om man kan köpa saker för dem... Bara ha dem att stotsera med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2004 Manga Master: b är ju fortfarande kvar ju! :D Kanji: va e de för kul me att ha poäng om man inte kan använda dom (inte för att dom e kul när man kan använda dom) ja tycker dom ska bort! stotsera kan man ju göra me inlägg, själv har ja typ -770 eller nått sånt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.