Hoppa till innehåll

Kärlek

Rekommendera inlägg

• Svar 122
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst BreWsterR0CK

Jag är kär, ja.

Men hur ska man kunna berätta det för personen man har känslorna för? Det känns ju så jävla klantigt varje gång vi pratar med varandra på bussen t.ex...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är kär, ja.

Men hur ska man kunna berätta det för personen man har känslorna för? Det känns ju så jävla klantigt varje gång vi pratar med varandra på bussen t.ex...

Det är bara att berätta. Jag hade samma problem för ett tag sen. Det kändes mycket bättre att ha sagt vad man tycker. :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man har ägnat en dag till att spela tvspel och deppa sönder, och sedan kommer hon på msn och är glad, och man kan bara inte ta sig till att säga varför ens dag gick sönder.

Och varför kan du inte säga det för? Vad är problemet?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst BreWsterR0CK

Jag är kär, ja.

Det är bara att berätta. Jag hade samma problem för ett tag sen. Det kändes mycket bättre att ha sagt vad man tycker. :)

Men ändå, om hon inte har samma känslor kommer jag ju dö på sätt och vis... =O
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man har ägnat en dag till att spela tvspel och deppa sönder, och sedan kommer hon på msn och är glad, och man kan bara inte ta sig till att säga varför ens dag gick sönder.

Och varför kan du inte säga det för? Vad är problemet?

För att det är hon som är problemet på sätt och vis.

Jaså du menar på det viset. Kan länka dig en bra länk som kanske kan få dig att må bättre ..eller bättre och bättre vet jag inte men något iaf :) Redigerat av Progressive
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är kär, ja.

I fall det skulle vara så så kanske du är ledsen/deprimerad i en eller två veckor. Du kommer över det.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är kär, ja.

Det kommer ändå kännas bättre i slutändan.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...