CHORDAZBA Skrivet 1 November 2010 Rapport Dela Skrivet 1 November 2010 Man har ägnat en dag till att spela tvspel och deppa sönder, och sedan kommer hon på msn och är glad, och man kan bara inte ta sig till att säga varför ens dag gick sönder.Känner igen mig, dock har jag ingen kontakt med såna tjejer, dom är inte värda att snacka med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BreWsterR0CK Skrivet 1 November 2010 Rapport Dela Skrivet 1 November 2010 Jag är kär, ja. Men hur ska man kunna berätta det för personen man har känslorna för? Det känns ju så jävla klantigt varje gång vi pratar med varandra på bussen t.ex... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 1 November 2010 Rapport Dela Skrivet 1 November 2010 Jag är kär, ja. Men hur ska man kunna berätta det för personen man har känslorna för? Det känns ju så jävla klantigt varje gång vi pratar med varandra på bussen t.ex... Det är bara att berätta. Jag hade samma problem för ett tag sen. Det kändes mycket bättre att ha sagt vad man tycker. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 1 November 2010 Rapport Dela Skrivet 1 November 2010 Man har ägnat en dag till att spela tvspel och deppa sönder, och sedan kommer hon på msn och är glad, och man kan bara inte ta sig till att säga varför ens dag gick sönder.Och varför kan du inte säga det för? Vad är problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BreWsterR0CK Skrivet 1 November 2010 Rapport Dela Skrivet 1 November 2010 Jag är kär, ja. Men hur ska man kunna berätta det för personen man har känslorna för? Det känns ju så jävla klantigt varje gång vi pratar med varandra på bussen t.ex... Det är bara att berätta. Jag hade samma problem för ett tag sen. Det kändes mycket bättre att ha sagt vad man tycker. :) Men ändå, om hon inte har samma känslor kommer jag ju dö på sätt och vis... =O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 1 November 2010 Rapport Dela Skrivet 1 November 2010 Man har ägnat en dag till att spela tvspel och deppa sönder, och sedan kommer hon på msn och är glad, och man kan bara inte ta sig till att säga varför ens dag gick sönder.Och varför kan du inte säga det för? Vad är problemet? För att det är hon som är problemet på sätt och vis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 1 November 2010 Rapport Dela Skrivet 1 November 2010 (redigerat) Man har ägnat en dag till att spela tvspel och deppa sönder, och sedan kommer hon på msn och är glad, och man kan bara inte ta sig till att säga varför ens dag gick sönder. Och varför kan du inte säga det för? Vad är problemet? För att det är hon som är problemet på sätt och vis. Jaså du menar på det viset. Kan länka dig en bra länk som kanske kan få dig att må bättre ..eller bättre och bättre vet jag inte men något iaf :) Redigerat 1 November 2010 av Progressive Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 1 November 2010 Rapport Dela Skrivet 1 November 2010 Jag är kär, ja. Men hur ska man kunna berätta det för personen man har känslorna för? Det känns ju så jävla klantigt varje gång vi pratar med varandra på bussen t.ex... Det är bara att berätta. Jag hade samma problem för ett tag sen. Det kändes mycket bättre att ha sagt vad man tycker. :) Men ändå, om hon inte har samma känslor kommer jag ju dö på sätt och vis... =O I fall det skulle vara så så kanske du är ledsen/deprimerad i en eller två veckor. Du kommer över det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 1 November 2010 Rapport Dela Skrivet 1 November 2010 Jag är kär, ja. Men hur ska man kunna berätta det för personen man har känslorna för? Det känns ju så jävla klantigt varje gång vi pratar med varandra på bussen t.ex... Det är bara att berätta. Jag hade samma problem för ett tag sen. Det kändes mycket bättre att ha sagt vad man tycker. :) Men ändå, om hon inte har samma känslor kommer jag ju dö på sätt och vis... =O Det kommer ändå kännas bättre i slutändan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 4 November 2010 Rapport Dela Skrivet 4 November 2010 Är kär :):):):) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrx0050 Skrivet 5 November 2010 Rapport Dela Skrivet 5 November 2010 jag är kär. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 5 November 2010 Rapport Dela Skrivet 5 November 2010 Ja, fortfarande. :) jag är kär. :)Hehe, kommer ihåg när jag var 9-10 år, jag var typ kär i nya tjejer varje vecka. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.