CHORDAZBA Skrivet 6 November 2010 Rapport Dela Skrivet 6 November 2010 Just nu är jag bara kär i mig själv, ingen annan. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 7 November 2010 Rapport Dela Skrivet 7 November 2010 Nu är det gjort, och jag känner en viss tomhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 7 November 2010 Rapport Dela Skrivet 7 November 2010 Nu är det gjort, och jag känner en viss tomhet.I feel you, bro.. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MExSTHLM Skrivet 8 November 2010 Rapport Dela Skrivet 8 November 2010 Ja e kär. Vilket jag tror är en annan Fail av mig. Men vem vet. Jag har en gnutta hopp om att hon är kär i mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 8 November 2010 Rapport Dela Skrivet 8 November 2010 (redigerat) Nu är det gjort, och jag känner en viss tomhet.I feel you, bro.. :/ Jag sade som det var(igen), och det man fick var väl i stil med "gillar som kompis" och jag trodde så jävla väl att jag gjort klart för henne vad jag tyckte förut(alltså att jag sade det förut), men så verkar inte vara fallet. Jag blev heller inte avvisad efter det, vilket fick mig att fortsätta jobba. Det enda jag egentligen kan beskylla henne för är att inte säga någonting, och denna ångest kom nu de senaste veckorna, så det hade kunnat göras på ett mycket... "bättre" sätt. Att kunna komma över henne känns väldigt svårt just nu. Gör så jävla ont. Redigerat 8 November 2010 av Satisfaction Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ClayDoc Skrivet 9 November 2010 Rapport Dela Skrivet 9 November 2010 (redigerat) ja jag är kär Redigerat 9 November 2010 av ClayDoc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 10 November 2010 Rapport Dela Skrivet 10 November 2010 Ja jag är kär i min flickvän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 10 November 2010 Rapport Dela Skrivet 10 November 2010 Jag är inte kär och det är inget jag saknar direkt. Har aldrig haft en flickvän så jag har något att få uppleva senare i livet, fast om man gillar någon väldigt mycket och försöker få något gjort åt det och är modig så att man får allt ut sig så ska man känna sig stolt över det. Även om allt i slutändan går åt fanders så är det alltid bättre än att inte göra något och ångra det under resten av livet. Jag har bara varit kär en gång och jag gav det ett försök, det kunde egentligen gått betydligt bättre om jag inte messade upp allt under andra halvan av det hela men jag har fått några vackra minnen från den tiden ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 11 November 2010 Rapport Dela Skrivet 11 November 2010 (redigerat) Jadå, fortfarande i samma tjej. :) Men satan vad tiden går snabbt, det var 4 månader sedan det här började. ;O Redigerat 11 November 2010 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 11 November 2010 Rapport Dela Skrivet 11 November 2010 Besvarar hon dig då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 11 November 2010 Rapport Dela Skrivet 11 November 2010 (redigerat) Besvarar hon dig då?Jo, hon känner samma sak sedan typ 5-6 månader tillbaka. :) Redigerat 11 November 2010 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 12 November 2010 Rapport Dela Skrivet 12 November 2010 Gött de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.