Ryssfemma Skrivet 31 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2010 (redigerat) Man har möjlighet att söka om lite mera pengar. Det är anledningen till att man inte ska ge höga summor studiebidrag till tonåringar med väldigt rika föräldrar. Redigerat 31 Oktober 2010 av Ryssfemma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 31 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2010 Studiebidrag 1050 kr. Drog in en rätt bra summar i somras med, 11k på 3 veckor :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pong218 Skrivet 1 November 2010 Rapport Dela Skrivet 1 November 2010 (redigerat) I år har jag dragit in runt 12 tusen från studiebidrag och runt 35 tusen i somras p.g.a ett ärr som jag fått. Redigerat 1 November 2010 av pong218 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 1 November 2010 Rapport Dela Skrivet 1 November 2010 Jobbar och får lön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 1 November 2010 Rapport Dela Skrivet 1 November 2010 Studiebidraget. Jag kommer att söka jobb till sommaren så jag kan få in lite extra. Jag gör inte av med studiebidraget, men jag hatar att sitta hemma i 10 veckor utan att göra nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 1 November 2010 Rapport Dela Skrivet 1 November 2010 200 kr i månadspeng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 4 November 2010 Rapport Dela Skrivet 4 November 2010 Får studiebidrag på 1050 kr. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 4 November 2010 Rapport Dela Skrivet 4 November 2010 Får barnbidraget varje månad. Barnbidrag vid nitton års ålder? Ouch. Han är egentligen inte 19. Neji hani äri typi tolvi trori jagi. F.ö. får jag månadspeng på 300:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 4 November 2010 Rapport Dela Skrivet 4 November 2010 månadspeng på 700kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 4 November 2010 Rapport Dela Skrivet 4 November 2010 (redigerat) Månadspeng på 200:-, men mina föräldrar betalar för godis, biobiljetter och sådant. Redigerat 4 November 2010 av FreakyStyley Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 4 November 2010 Rapport Dela Skrivet 4 November 2010 Studiebidraget. Jag kommer att söka jobb till sommaren så jag kan få in lite extra. Jag gör inte av med studiebidraget, men jag hatar att sitta hemma i 10 veckor utan att göra nåt.Varför stämmer alltid allt du skriver in på mig? OnTopic: Som ^. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MExSTHLM Skrivet 9 November 2010 Rapport Dela Skrivet 9 November 2010 Får 300kr i månadspeng. Tycker det är rätt bra summa för min ålder. Betalar: Mat i skolan (om jag äter nån annan stans än skolmaten), godis läsk osv, kuber (speedcubing), spel. Och så mer jag inte kommer på just nu. Hur ammal är du. Själv har jag bara en 100lapp i månadspeng. Går i 6:an och tycker det är jävligt lite. Har försökt höja den men min morsa är ju värdelös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.