360Xbox Skrivet 1 November 2010 Rapport Dela Skrivet 1 November 2010 (redigerat) Är det bara jag som VERKLIGEN stör mig på dom där klistermärkerna på spelfodral som man köper direkt från en affär? Från tex Gamestop eller Game, där det står vad spelet kostar. Dom är skitsvåra att ta bort, och dom lämnar alltid sånt där vitt klegg ( ;|) efter sig som inte går att få bort. Nån som har nått tips på hur man kan få bort dom på ett bra sätt? Det är irriterande att det är sånt vitt klegg (;|) på fodralen, jag vill helst att fodralen ska vara släta och fina. :) EDIT: Jag har försökt många år, men aldrig lyckas få bort klistermärket helt... Redigerat 1 November 2010 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 1 November 2010 Rapport Dela Skrivet 1 November 2010 Vatten? :D Men vet inte om det funkar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BreWsterR0CK Skrivet 1 November 2010 Rapport Dela Skrivet 1 November 2010 Måste dom bort, lol? :P Pröva annars med handsprit och en skrapa, eller något annat fettavlösande, jag vet faktist inte.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 1 November 2010 Rapport Dela Skrivet 1 November 2010 Använd label off, funkar galant och luktar även citron :P Har du ingen biltema i närheten så är det bara att knalla in i en vanlig färgaffär och fråga då de brukar ha sånt, bilaffärer såsom mekonomen och sånt har nog också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 1 November 2010 Rapport Dela Skrivet 1 November 2010 Varmt vatten brukar fungera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst HiMyM8 Skrivet 1 November 2010 Rapport Dela Skrivet 1 November 2010 (redigerat) @Raptomex. Jag tror faktiskt inte att det fungerar mot "Lim". Redigerat 1 November 2010 av HiMyM8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 1 November 2010 Rapport Dela Skrivet 1 November 2010 Har ganska mycket erfarenhet av "vitt klegg". Varmt vatten funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 1 November 2010 Rapport Dela Skrivet 1 November 2010 @Raptomex. Jag tror faktiskt inte att det fungerar mot "Lim".Varm vatten och skrubba med en handduk. Funkar finfint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 1 November 2010 Rapport Dela Skrivet 1 November 2010 (redigerat) @Raptomex. Jag tror faktiskt inte att det fungerar mot "Lim". Varm vatten och skrubba med en handduk. Funkar finfint. Jag testade på ett gammalt fodral, det funkar. :) Har ganska mycket erfarenhet av "vitt klegg".Varmt vatten funkar. "Vitt klegg"? :rolleyes: Redigerat 1 November 2010 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 2 November 2010 Rapport Dela Skrivet 2 November 2010 Har ganska mycket erfarenhet av "vitt klegg". Varmt vatten funkar. HAHAHAHAHAHAHAH WAT Ta en hårtork och värm klistermärket i ungefär 2-3 minuter, det brukar funka bra med klistermärken på datorn, xboxet eller tv'n, så spelfodral borde inte vara något problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 2 November 2010 Rapport Dela Skrivet 2 November 2010 Håll fast i fodralet och peta försiktigt bort lappen med naglarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 2 November 2010 Rapport Dela Skrivet 2 November 2010 Håll fast i fodralet och peta försiktigt bort lappen med naglarna.Det är inte klistermärket som är något problem utan det är klistret som blir kvar när man tar bort de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.