Teozac Skrivet 16 December 2010 Rapport Dela Skrivet 16 December 2010 Jag är inte riktigt säker om jag ryser när jag runkar... Ska jag.. köra ett snabbt test? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 21 December 2010 Rapport Dela Skrivet 21 December 2010 Fettskönt alltså. Fast jag gör det inte så ofta.Varför tycker många att det var konstigt att jag skrev detta? Jag menar att det är fettskönt att onanera, såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 21 December 2010 Rapport Dela Skrivet 21 December 2010 Fettskönt alltså. Fast jag gör det inte så ofta.Varför tycker många att det var konstigt att jag skrev detta? Jag menar att det är fettskönt att onanera, såklart! De undrar varför man inte gör det ofta om det är fett skönt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 21 December 2010 Rapport Dela Skrivet 21 December 2010 Man kanske inte orkar/ha lust med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 21 December 2010 Rapport Dela Skrivet 21 December 2010 Tar inte så lång tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 21 December 2010 Rapport Dela Skrivet 21 December 2010 Fettskönt alltså. Fast jag gör det inte så ofta. Varför tycker många att det var konstigt att jag skrev detta? Jag menar att det är fettskönt att onanera, såklart! De undrar varför man inte gör det ofta om det är fett skönt? Jag får inte alltid till det varje gång ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 21 December 2010 Rapport Dela Skrivet 21 December 2010 Haha runkgalna trettonåringar. XD Ni kommer också upptäcka er att man ibland faktiskt inte är så sugen på att onanera. Det beror ju på hur man mår. Tjejer är nog lite tidigare på det planet. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 22 December 2010 Rapport Dela Skrivet 22 December 2010 Haha runkgalna trettonåringar. XD Ni kommer också upptäcka er att man ibland faktiskt inte är så sugen på att onanera. Det beror ju på hur man mår. Tjejer är nog lite tidigare på det planet. ;)Njae, fick det nog att låta som att jag också tyckte att det var konstigt att inte onanera särskilt mycket, men det är klart att man väljer sånt själv. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomten Skrivet 23 December 2010 Rapport Dela Skrivet 23 December 2010 Har hänt mig också, tror att det är normalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 9 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2011 Fettskönt alltså. Fast jag gör det inte så ofta.F14.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 10 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2011 F14....Så tjejer kan inte onanera menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 10 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2011 F14....Och det har med saken att göra för att? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.