MExSTHLM Skrivet 23 December 2010 Rapport Dela Skrivet 23 December 2010 ann ahlHaha fy fasen vah kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomten Skrivet 25 December 2010 Rapport Dela Skrivet 25 December 2010 Mike Hunt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 29 December 2010 Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 (redigerat) Roy Ahl (Royal) Olivia Nalen (Oliv i analen) Ann Thene (Antenn) Åsne Pitt (Åsnepitt) Pang Sten (det får ni lista ut själva) Markus Johansson (alldeles för vanliga namn) Nicals Öberg (USCH) Redigerat 29 December 2010 av MrJesper Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pillshere Skrivet 30 December 2010 Rapport Dela Skrivet 30 December 2010 Miroslav Satan (ishockeyspelare från Slovakien, om jag minns rätt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MeatLoaf Skrivet 31 December 2010 Rapport Dela Skrivet 31 December 2010 En gång hörde jag en mamma som skrek på sina söner:Peter och Niklas! Nu ska vi gå!jaha...?Vad var det roliga? Penis brukar ibland kallas för Petter-Niklas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 31 December 2010 Rapport Dela Skrivet 31 December 2010 Åsne Pitt (Åsnepitt)Den där var ganska kass, det är som att heta Kuk Hår eller Röv Knull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 4 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2011 Al Binor April May Candy Barr Count Dunn Dan Druff Dick Bush Dick Finder Donald Duck Earl E. Bird Easton West Gae Hooker Hugh Jass Hy Lowe Joy Rider Justin Case Justin Hale Justin Time Kenny Penny King Queene Lisa May Boyle Lou Zar Marshall Law May Day Neil Down Ophelia Payne Paige Turner Pepe Roni Sno White Stan Still Sue Yu Tim Burr Tom Morrow Ty Coon Walter Melon Wanda Rinn Will Race Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 5 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2011 Jag tycker att Anna Anka borde döpa sin son till Kalle. Kalle Anka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 5 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2011 Jag tycker att Anna Anka borde döpa sin son till Kalle.Kalle Anka.LoL :D mitt bidrag. Min morsa känner en som heterOlle Ollonsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 6 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2011 I norge och på Island kan man heta Snorre i förnamn.En känd islänning hette Snorre Sturlasson.Så om man kasatr om lite bokstäver blir det; Snorre Strulasson... Att bara gå runt att heta Snorre :) Olle OllonssonHaha :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox2 Skrivet 7 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2011 (redigerat) Lapa Musinen vet en som heter så i min skola Redigerat 7 Januari 2011 av 360Xbox2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 7 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2011 Ben Dover (Bend Over) Lena Handén (Lena handen) Ann Ahl (Anal) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.