WishCookie Skrivet 9 November 2010 Rapport Dela Skrivet 9 November 2010 (redigerat) Jag blir kallad för Bozic :D Men jag heter Alexander. Fast jag älskar månen så jag tänkte på att den var som en lampa så jag heter Moonlamp nu. Redigerat 9 November 2010 av Moonlamp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokefan1 Skrivet 9 November 2010 Rapport Dela Skrivet 9 November 2010 När jag skapade mitt konto var jag 7 ½ och GALEN i pokemon. Sen ville jag byta namn och då visade det sig att den möjligheten gick ut en dag tidigare... :-( mitt riktiga namn är Erik. Jag är väldigt bra på ruby/ sapphire nu, så om ni har några frågor svarar jag om jag ser det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 9 November 2010 Rapport Dela Skrivet 9 November 2010 Jag har ingen aning. Tror det var att man ville ha ett namn som folk kommer ihåg. Matrix var en populära filmer och dexter gick på 6:an den tiden jag bytte namn. Ja sen gillar jag ju namnet överhuvudtaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 9 November 2010 Rapport Dela Skrivet 9 November 2010 Jag kom på mitt namn när jag tänkte på bandet Radiohead! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 9 November 2010 Rapport Dela Skrivet 9 November 2010 (redigerat) Redigerat 9 November 2010 av fishmaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 9 November 2010 Rapport Dela Skrivet 9 November 2010 för att det går? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 10 November 2010 Rapport Dela Skrivet 10 November 2010 Garvar sönder! :lol: OnTopic: 2009 skaffade man sig ett 360 och skulle välja namn, det som jag ville ha var upptaget och jag blev lite sur och knappade in "menlol". Sen dess har jag hetat det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 10 November 2010 Rapport Dela Skrivet 10 November 2010 *epic video*Haha visste väl att de kom därifrån :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 10 November 2010 Rapport Dela Skrivet 10 November 2010 Rickae - Stava fel när jag skulle skriva ricke på nån hemsida Ranchit - Ingen aning Citox - Möblera om bokstäverna på Toxic WhiteWolf - Vet inte (jag var 12 och tyckte det lät coolt, antar jag) SmeK - IRL smeknamn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 10 November 2010 Rapport Dela Skrivet 10 November 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 10 November 2010 Rapport Dela Skrivet 10 November 2010 Fick det från Xbox 360, om ni inte kunde lista ut det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 10 November 2010 Rapport Dela Skrivet 10 November 2010 jag gillar majskolvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.