slapparen Skrivet 21 November 2010 Rapport Dela Skrivet 21 November 2010 Jag hade först tänkt anta mig ett annat namn men det var upptaget, så plötsligt dök Snorlax upp i skallen och vips så blev det "slapparen". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 21 November 2010 Rapport Dela Skrivet 21 November 2010 Har haft mitt namn sen jag spelade WC3 i 5:an, och har använt det överallt sen dess. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 25 November 2010 Rapport Dela Skrivet 25 November 2010 Rhino kallade jag mej själv när ja sänkte en kille i klassen över. Det var typ i fyran.. -.- Fan va tuff ja va.. :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 25 November 2010 Rapport Dela Skrivet 25 November 2010 Livlig fantasi helt enkelt, hetat det på typ massa andra sidor o; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomten Skrivet 23 December 2010 Rapport Dela Skrivet 23 December 2010 Därför att det är jag som är Tomten :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 23 December 2010 Rapport Dela Skrivet 23 December 2010 Cool story bro! OnT: Tog bara något :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 23 December 2010 Rapport Dela Skrivet 23 December 2010 Mitt nick uppkom under en mycket trevlig kväll sommaren 2009, som innehöll en purjolök, en mycket hungrig jag och en gnutta alkohol. Så efter detta föddes purjo, en väldigt sympatisk man :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 25 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2010 Jag heter Layton för jag älskar spelet professor Layton. Om ni gillar mysiga spel med småläskiga storys bör ni köpa det ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 28 December 2010 Rapport Dela Skrivet 28 December 2010 Hus-ko. Nej, skojar bara. Ingen aning faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tox Skrivet 28 December 2010 Rapport Dela Skrivet 28 December 2010 Ah, som jag älskar historien om hur Tox blev Tox :) Det var en dag när jag var åtta år, på min bästa väns landställe. Vi hade båda N64 hemma, men hon hade ett SNES på landet som vi spelade på. Hennes Link i ALTTP hette "Tix" och jag tyckte att det var så fint, och ville också ha ett smeknamn. Då jag heter Tove blev det "Tox", och sedan dess har det varit mitt spel/internet alias. Fina minnen, fina minnen <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 29 December 2010 Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 Mitt namn kommer från när en kompis till mig sa "Afrokines" och våran spec matte-lärare hörde det och han börja skratta som en jävla gås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 29 December 2010 Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 Jag heter Lindemann för sångaren i Rammstein heter Till Lindemann. Jag råkar gilla Rammstein. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.