Hoppa till innehåll

Besvikelse?


Proccito
 Dela

Rekommendera inlägg

Allt annat än ett MVG i Engelska uppfattades som total fail från mig.

+ att i 8an så fick jag IG på 3 av 3 prov i Hemkunskapen. Ingenting satte sig även fast jag tränade som en dåre. Brukar inte behöva träna på prov då kommer ihåg de mesta från lektioner, men inte i Hemkunskap.

Men men, gick ur 8an med VG i Hemkunskap som också är slutbetyget, för vi har bara Hemkunskap i 8an på min skola.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Har du någon gång fått en besvikelse på en uppsats eller på något prov eller något?

Jag har fått det nu 2 gånger den här veckan: ett NO-prov som jag satt varje dag och pluggade och fick G+, och en engelska uppgift där jag bara fick ett G, där jag hade jobbat i två veckor och försökt att få det så bra som möjligt

 

Har ni något ni vill dela med er av?

skulle vara kul att få reda på andras besvikelser ;)

Det var läskigt för mig en gång för jag hade knappt tränat till engelska-provet och gissa vad...jag fick MVG+!! 128/131 poäng!! Otroligt va?! Hon sa att jag hade bäst poäng i klassen också. Fast aa...jag är skitbra på engelska.

 

OnT: Synd att du inte fick som du förväntade dig. :(

 

Dessutom fick jag bara G på en Norden karta för att jag inte märkte ut huvudstäderna. Jag blev så himla sur. Måste lära mig att läsa ordentligt i uppgiften.

Redigerat av LOLOL
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...