Rammus Skrivet 23 November 2010 Rapport Dela Skrivet 23 November 2010 Trodde att jag skulle få mitt första MVG i Engelska, men failade med några poäng. Dock fick jag mitt MVG senare! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 24 November 2010 Rapport Dela Skrivet 24 November 2010 När jag fick G+ på ett ellära B prov, bara för att jag hade glömt enheterna... Annars hade jag fått MVG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 25 November 2010 Rapport Dela Skrivet 25 November 2010 Pluggade som fan till ett prov och när jag blev förhörd kunde jag allt, fick IG på provet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 26 November 2010 Rapport Dela Skrivet 26 November 2010 Allt annat än ett MVG i Engelska uppfattades som total fail från mig. + att i 8an så fick jag IG på 3 av 3 prov i Hemkunskapen. Ingenting satte sig även fast jag tränade som en dåre. Brukar inte behöva träna på prov då kommer ihåg de mesta från lektioner, men inte i Hemkunskap. Men men, gick ur 8an med VG i Hemkunskap som också är slutbetyget, för vi har bara Hemkunskap i 8an på min skola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 26 November 2010 Rapport Dela Skrivet 26 November 2010 när jag fick 12/25 på ett matteprov 2 ggr... ville skära av pungkulorna av mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 26 November 2010 Rapport Dela Skrivet 26 November 2010 När jag fick G+ på ett ellära B prov, bara för att jag hade glömt enheterna... Annars hade jag fått MVGHar hänt några gånger på matte prov. Jävligt irriterande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 27 November 2010 Rapport Dela Skrivet 27 November 2010 G är absolut tillräckligt för mig. Jag blir överraskad om jag får högre, men aldrig besviken om jag inte får MVG. Beror också på att jag inte pluggar nå vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrx0050 Skrivet 11 December 2010 Rapport Dela Skrivet 11 December 2010 ett slarvfel i 1,2,3,4och femans tabell ): Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 11 December 2010 Rapport Dela Skrivet 11 December 2010 (redigerat) Har du någon gång fått en besvikelse på en uppsats eller på något prov eller något?Jag har fått det nu 2 gånger den här veckan: ett NO-prov som jag satt varje dag och pluggade och fick G+, och en engelska uppgift där jag bara fick ett G, där jag hade jobbat i två veckor och försökt att få det så bra som möjligt Har ni något ni vill dela med er av?skulle vara kul att få reda på andras besvikelser ;)Det var läskigt för mig en gång för jag hade knappt tränat till engelska-provet och gissa vad...jag fick MVG+!! 128/131 poäng!! Otroligt va?! Hon sa att jag hade bäst poäng i klassen också. Fast aa...jag är skitbra på engelska. OnT: Synd att du inte fick som du förväntade dig. :( Dessutom fick jag bara G på en Norden karta för att jag inte märkte ut huvudstäderna. Jag blev så himla sur. Måste lära mig att läsa ordentligt i uppgiften. Redigerat 21 December 2010 av LOLOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeepSecrets Skrivet 11 December 2010 Rapport Dela Skrivet 11 December 2010 när jag fick 12/25 på ett matteprov 2 ggr... ville skära av pungkulorna av migVarför gjorde du inte det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 11 December 2010 Rapport Dela Skrivet 11 December 2010 För att man liksom, vill ha kvar sina pungkulor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.