Zendre Skrivet 4 April 2011 Rapport Dela Skrivet 4 April 2011 Upp till stockholm till hotellet till "alla" muséum och hem ..,Tråkig resa det enda jag fick göra som jag ville då var att köpa en mus till min dator.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 5 April 2011 Rapport Dela Skrivet 5 April 2011 åkte till sommarstället på muskö för ett tag sen. om 2 veckor ska jag till paris Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 5 April 2011 Rapport Dela Skrivet 5 April 2011 Utomlands var det Marocko tror jag, i höstas. På påsklovet ska familjen till Chicago =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 5 April 2011 Rapport Dela Skrivet 5 April 2011 Stockholm för typ 3 år sedan. :( Men ska till Paris innan sommarlovet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 5 April 2011 Rapport Dela Skrivet 5 April 2011 Turkiet (Alanya) Juli förra året, Dubai (UAE) en månad sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 6 April 2011 Rapport Dela Skrivet 6 April 2011 edinburgh i skottland. ingen solsemester direkt men landskapet är vackert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 6 April 2011 Rapport Dela Skrivet 6 April 2011 Var i Hälsingland på Sportlovet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 6 April 2011 Rapport Dela Skrivet 6 April 2011 Kroatien sommaren 2010. 2011 inkluderar; Paris på påsklovet, 9 dagar. Kroatien 19 dagar i juni, Italien 8 dagar i höst. Räknar även in 1 vecka extra i Frankrike, Italien samt Tyskland på studentutbyten då jag läser dessa språken! GIDDY. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 6 April 2011 Rapport Dela Skrivet 6 April 2011 Kroatien sommaren 2010.2011 inkluderar; Paris på påsklovet, 9 dagar. Kroatien 19 dagar i juni, Italien 8 dagar i höst. Räknar även in 1 vecka extra i Frankrike, Italien samt Tyskland på studentutbyten då jag läser dessa språken! GIDDY.IF YOU'LL NEVER NOOTICE! OnT: Var nog Spanien skulle jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 10 April 2011 Rapport Dela Skrivet 10 April 2011 IF YOU'LL NEVER NOOTICE! OnT: Var nog Spanien skulle jag tro.Croatien Vrsar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 10 April 2011 Rapport Dela Skrivet 10 April 2011 Vad är grejen med att alla ska till Paris? Har jag missat någonting? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 10 April 2011 Rapport Dela Skrivet 10 April 2011 (redigerat) Turkiet (Antalya) September förra året, bara massa ryssar på hotellet. Oförskämt folk. Whore: Jag håller med dig. Paris är ingen underbar stad som det kanske framstår i ett dussin olika filmer. Redigerat 10 April 2011 av Nomatic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.