Afrokines Skrivet 14 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2010 Då ska du se hur dom skriver, och jag snackade inte skit om andras åsikter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 14 November 2010 Rapport Dela Skrivet 14 November 2010 Då ska du se hur dom skriver, och jag snackade inte skit om andras åsikter.Länk? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 14 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2010 http://www.landoverbaptist.net/forumdisplay.php?f=15 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 14 November 2010 Rapport Dela Skrivet 14 November 2010 Vart är din tråd? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 14 November 2010 Rapport Dela Skrivet 14 November 2010 Rätta mig om jag har fel, men kan man inte bli tagen om man hotar? :huh: vet ej om det bara gällde mordhot eller allting överhuvudtaget Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 14 November 2010 Rapport Dela Skrivet 14 November 2010 Då ska du se hur dom skriver, och jag snackade inte skit om andras åsikter. Men fortfarande moget att göra en tråd och säga att man ska bränna upp en kyrka, dom tror på detta du driver om. Rätta mig om jag har fel, men kan man inte bli tagen om man hotar? :huh: vet ej om det bara gällde mordhot eller allting överhuvudtaget Man kan bli tagen av hot, dock så vet jag inte vart gränsen går. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 14 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2010 Jag gjorde inte en tråd, ett inlägg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 14 November 2010 Rapport Dela Skrivet 14 November 2010 Jag gjorde inte en tråd, ett inlägg.MEN DET ÄR SAMMA SAK, SPELAR JU LA FAN INGEN ROLL OM DET ÄR EN TRÅD ELLER INLÄGG.Du driver fortfarande med något åsikter, tankar osv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 14 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2010 OK!!!1 Det spelar ändå ingen roll för dom avslutade anmälan, och om dom inte hade det så hade Raptomex's inlägg sagt allt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 14 November 2010 Rapport Dela Skrivet 14 November 2010 "Why god HATES DENMARK!" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 14 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2010 http://u.snelhest.org/i/2010/11/14_1516.PNG Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 14 November 2010 Rapport Dela Skrivet 14 November 2010 Var är ditt inlägg? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg