Hoppa till innehåll

Ocoola Personer-lista.


Layton
 Dela

Rekommendera inlägg

Ibland när jag kollar på vissa profiler så står det en lista så här ungefär

 

Coola Personer:

Random Namn

NN

Namn

Namn

 

Ocoola personer:

Namn

Namn

Namn

 

Jag menar... det där med Coola personer är ju bara trevligt, så klart man får skriva det. Men det där med Ocoola personer, det är ju bara taskigt! Det är ju inte kul att se sitt namn och blivit utpekad som OCOOL eller FAIL. Då dyker det också upp fördomar ju!!!

Om du ogillar någon på fuska, varför inte ignorera den eller prata med den istället för att vara elak?

 

MVH The Queen

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 55
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Om du ogillar någon på fuska, varför inte ignorera den eller prata med den istället för att vara elak?

Där har du lösningen.

 

Varför inte bara ignorera folk med en "ocoola"-lista?

Man ska aldrig ta åt sig på internet, för här kryllar det av idioter.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att vara "elak" på skojs skull kan ju vara kul. Om någon inte vill vara på en "ocool lista" så borde ägaren ta bort den personen från listan, annars får admin ta hand om det.

Tänk om alla du klagar på bara är elaka för skojs skull då?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att vara "elak" på skojs skull kan ju vara kul. Om någon inte vill vara på en "ocool lista" så borde ägaren ta bort den personen från listan, annars får admin ta hand om det.

Tänk om alla du klagar på bara är elaka för skojs skull då?

 

De uppfattades inte så, därav att jag stör mig på dem. Om någon sätter upp en person på en ocool lista för skojs skull men den personer tar allvarligt på det bör h*n tas bort från listan.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att vara "elak" på skojs skull kan ju vara kul. Om någon inte vill vara på en "ocool lista" så borde ägaren ta bort den personen från listan, annars får admin ta hand om det.

 

Tänk om alla du klagar på bara är elaka för skojs skull då?

 

De uppfattades inte så, därav att jag stör mig på dem. Om någon sätter upp en person på en ocool lista för skojs skull men den personer tar allvarligt på det bör h*n tas bort från listan.

 

De som skriver elaka saker kanske gör det för skojs skull, men andra uppfattar det inte så. Precis som folk gör en ocool-lista för skojs skull, men folk uppfattar det inte så.

 

Nu tycker jag att vi skall sluta vara sådana hycklare här.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ni har alla rätt, men jag är med på några ocoolalistor och då blir jag ledsen :(

Eller... inte jätteledsen. Lite :) Som Simple sa, man ska inte ta åt sig. Dem som lägger till mig på sin ocoola lista vet inte var de går miste om :angry:

Men självklart kan jag hålla med att varning är för hårt det är ju såklart värre med att kalla någon idiot eller svära åt varandra som citaten i tråden "Varför är ni så aggresiva?" av MisterX.

Ja visst att man kan bli borttagen om man frågar snällt men varför inte VARA SNÄLL och inte lägga upp ocoolalistor?

Var najsig mot varandra va`?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...