Hoppa till innehåll

Ocoola Personer-lista.


Layton
 Dela

Rekommendera inlägg

Ni har alla rätt, men jag är med på några ocoolalistor och då blir jag ledsen :(

Eller... inte jätteledsen. Lite :) Som Simple sa, man ska inte ta åt sig. Dem som lägger till mig på sin ocoola lista vet inte var de går miste om :angry:

Men självklart kan jag hålla med att varning är för hårt det är ju såklart värre med att kalla någon idiot eller svära åt varandra som citaten i tråden "Varför är ni så aggresiva?" av MisterX.

Ja visst att man kan bli borttagen om man frågar snällt men varför inte VARA SNÄLL och inte lägga upp ocoolalistor?

Var najsig mot varandra va`?

Jag håller med dej gör jag. Alla ska vara najsiga mot varandra här på sidan tkr jah.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 55
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Ja precis. Cool lista är najs :)

Inte ocool. Asså, om jag står på en ocoollista, asså, jag ber inte personen ta bort den utan jag frågar VARFÖR jag står där, men inte blir jag riktigt ledsen på riktigt me det är inte så att jag bara WOOHOO, JAG STÅR PÅ EN OCOOLLISTA!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att seriöst lägga någon på en ocool lista är inte snällt som du säger. För att höja stämningen har jag skaffat en cool lista på min pressentation och det skulle vara trevligt om andra också gör det :ph34r:

Det är ju nästan lika diskriminerande att ha en "cool lista" som det är att ha en "ocool lista" <_<

 

Förbjud LISTORNA!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja precis. Cool lista är najs :)

Inte ocool. Asså, om jag står på en ocoollista, asså, jag ber inte personen ta bort den utan jag frågar VARFÖR jag står där, men inte blir jag riktigt ledsen på riktigt me det är inte så att jag bara WOOHOO, JAG STÅR PÅ EN OCOOLLISTA!

Om man inte står med på en "cool lista" så är man ju "ocool". Dvs en "cool lista" är lika fel som en "ocool lista", amirite?

 

 

 

inb4Progressive <_< <_<

Redigerat av Raptomex
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om man inte står med på en "cool lista" så är man ju "ocool". Dvs en "cool lista" är lika fel som en "ocool lista", amirite?

Nja, en cool lista är snarare till för att skriva upp sina vänner som man tycker är extra coola. Det finns ju en Vänner-lista här på fuska som skulle kunna vara lika diskriminerande om man ser det så. Det är förståeligt att man inte kan ha varenda medlem på sin coola lista och att inte stå med på den är ingen big deal.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om man inte står med på en "cool lista" så är man ju "ocool". Dvs en "cool lista" är lika fel som en "ocool lista", amirite?

Nja, en cool lista är snarare till för att skriva upp sina vänner som man tycker är extra coola. Det finns ju en Vänner-lista här på fuska som skulle kunna vara lika diskriminerande om man ser det så. Det är förståeligt att man inte kan ha varenda medlem på sin coola lista och att inte stå med på den är ingen big deal.

 

Då är det ingen big deal om man står med på en ocool lista också..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja precis. Cool lista är najs :)

Inte ocool. Asså, om jag står på en ocoollista, asså, jag ber inte personen ta bort den utan jag frågar VARFÖR jag står där, men inte blir jag riktigt ledsen på riktigt me det är inte så att jag bara WOOHOO, JAG STÅR PÅ EN OCOOLLISTA!

Om man inte står med på en "cool lista" så är man ju "ocool". Dvs en "cool lista" är lika fel som en "ocool lista", amirite?

 

 

 

 

 

inb4Progressive <_< <_<

 

Radiohead, e kille på fuska, har skrivit så här:

Coolingar:

Namn

Namn

Namn

 

Ocoolingar:

namn

nAMN

namn

 

Resten är neutrala.

 

Man är väl inte ocool för att man inte står på en cool lista? Det kanske är för att personen som skrivit listan inte känner en?

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...