Poesi Skrivet 23 November 2010 Rapport Dela Skrivet 23 November 2010 han menar att det inte spelar någon roll och att man inte behöver bry sig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 17 December 2010 Rapport Dela Skrivet 17 December 2010 Ibland när jag kollar på vissa profiler så står det en lista så här ungefär Coola Personer:Random NamnNNNamnNamn Ocoola personer:NamnNamn Namn Jag menar... det där med Coola personer är ju bara trevligt, så klart man får skriva det. Men det där med Ocoola personer, det är ju bara taskigt! Det är ju inte kul att se sitt namn och blivit utpekad som OCOOL eller FAIL. Då dyker det också upp fördomar ju!!!Om du ogillar någon på fuska, varför inte ignorera den eller prata med den istället för att vara elak? MVH The Queen Jag har en lista på dom som jag inte gillar...fast skriver inte så elaka saker om dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 18 December 2010 Rapport Dela Skrivet 18 December 2010 (redigerat) Man ska inte bry sig om vad internetfolk tycker om en. Redigerat 18 December 2010 av BURK Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 18 December 2010 Rapport Dela Skrivet 18 December 2010 Man ska inte bry sig om vad internetfolk tycker om en.Det stämde kanske innan Facebook infekterade samhället Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 19 December 2010 Rapport Dela Skrivet 19 December 2010 Som sagt, om någon känner sig kränkt och utpekad (är man inte med på en "cool lista" är man inte personligt utpekad) av någons lista eller liknande så skicka ett PM till en moderator så löser vi det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 19 December 2010 Rapport Dela Skrivet 19 December 2010 Jag gillade Friday's "occola-lista". B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 19 December 2010 Rapport Dela Skrivet 19 December 2010 Den var så himla epic. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 20 December 2010 Rapport Dela Skrivet 20 December 2010 Jag vet flera som haft mig på en ocool lista. Det skiter jag faktiskt fullständigt i. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 20 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 December 2010 asså, ajg bryr mig om folk har mig på deras personliga lista oh jag blir också nyfiken varför. Och om jag ser nåt annat namn som står där, då tänker jag: Varför står den där? måste finnas en anledning. Så nu brukar jag tänka, på vissa som jag ser ofta på ocoolalistan; "Det är väl nån idiot, då. Inge bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 20 December 2010 Rapport Dela Skrivet 20 December 2010 Jag gillade Friday's "occola-lista". B)den var något annorlunda, men kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 21 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2010 "Äckelbarn som ska våldtas, få aids och dö i en brand" Menar ni den? Det är nog en rktigt oacceptabel variant av en normal "ocoola personer"-lista. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNeko Skrivet 21 December 2010 Rapport Dela Skrivet 21 December 2010 (redigerat) "Äckelbarn som ska våldtas, få aids och dö i en brand"Menar ni den?Det är nog en rktigt oacceptabel variant av en normal "ocoola personer"-lista.Haha nä, även fast jag var med på den var den så jävla härlig :) Redigerat 21 December 2010 av KawaiiNeko Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg